Jump to content

Hunter In GTA4


Da Phoenix

Hunter in GTA4  

136 leden hebben gestemd

  1. 1. Hunter achter je aan met zes (of meer) sterren

    • Geweldig!
      70
    • Leuk!
      30
    • Mwah!
      17
    • Ik Sta Er Niet Voor Te Juichen!
      8
    • Nee PLEASE NIET!
      10


Recommended Posts

Zou wel "vet zijn een Hunter achter je aan, maar langs een kan vind ik dat Rockstargames eens iets anders moet uitvinden, de enige GTA waar iets veranderd was was GTA3. Vice city bv is dan gwn na gemaakt van gta3, gewoon een andere map. Wat ook zou leuk zijn als je een wanted level hebt en je bent in het water dat er een duikboot boven water komt ofzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Da Phoenix

    6

  • Wesley

    2

  • Steel Dogg

    2

  • _niickk

    2

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik denk niet dat ze dat doen, aangezien de raketten van een hunter ook andere mensen kunnen vermoorden, dat is volgens mij ook de reden dat de tanks niet schieten.

Als er schietende tanks en hunters achter je aan zouden komen, zouden ook hardstikke veel peds geraakt worden, en het is een beetje genant voor de politie om onschuldige mensen te vermoorden.

Maar tuurlijk, het zou wel leuk wezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel leuk als ze bij 6 sterren de Hunter erbij halen :Y Een reden daarvan is omdat de AI in de voorgaande GTA's niet echt sterk was. Een tank is niet te vergelijken met een Hunter ofzo maar als de Hunter ook kogelvrij werdt... ;)

Steel Dogg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, ik heb natuurlijk op geweldig gestemd :Y . Een hunter achter je aan maakt de politie-achtervolgingen eindelijk eens wat spannender. En het moet best te overleven zijn, zo'n schietende hunter. In Just Cause krijg je ook raketten afvurende helikopters achter je aan als je een wanted level hebt, en dan ben je ook niet meteen dood (die heli's kun je in sommige missies zelfs als je slim speelt in je voordeel gebruiken).

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Sorry voor de mega-bump van mijn topic.

maar ik wil nu graag weten of je die hunter nog wel wil hebben in NY/LC als stad.

Ik wil geen hunter meer die achter je aankomt.

Omdat:

Je in die grote stad veel hoge gebouwen hebt.

Dan moeten ze óf eroverheen óf langsheen.

Maar aan de andere kant lijkt me het wel vet als je zelf ook met een heli vliegt en dat het dan een soort Kat/Muis spelletje word

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij lijkt een appache in NY nogal raar.

Ik kan me niet voorstellen dat er opeens een Hunter in Liberty City komt. Als er een komt kan hij niet eens bij jou, en dan onploft hij onmiddellijk omdat hij tegen honderden gebouwen aan vliegt. Een legerbasis zou ik al raar vinden... Misschien juist een kleine leger basis die nog kleiner is dan die van Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...