Jump to content

Hunter In GTA4


Da Phoenix

Hunter in GTA4  

136 leden hebben gestemd

  1. 1. Hunter achter je aan met zes (of meer) sterren

    • Geweldig!
      70
    • Leuk!
      30
    • Mwah!
      17
    • Ik Sta Er Niet Voor Te Juichen!
      8
    • Nee PLEASE NIET!
      10


Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Da Phoenix

    6

  • Wesley

    2

  • Steel Dogg

    2

  • _niickk

    2

Ik denk niet dat ze dat doen, aangezien de raketten van een hunter ook andere mensen kunnen vermoorden, dat is volgens mij ook de reden dat de tanks niet schieten.

Als er schietende tanks en hunters achter je aan zouden komen, zouden ook hardstikke veel peds geraakt worden, en het is een beetje genant voor de politie om onschuldige mensen te vermoorden.

Maar tuurlijk, het zou wel leuk wezen.

Wouw, politie rijd zo vaak mensen onver ... Alsof die zich gaan schamen op da spel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gestemd op geweldig, maar aan de andere kant heb ik nog nooit een hunter gezien die achter een crimineel aan vliegt, en in de ghetto's van LA zijn de 'ghettobird' helikopters juist heel beroemd. maar toch lijkt het me wel geinig aangezien gta niet Té realistisch moet zijn :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me op zich wel leuk maar ik denk echt niet dat ze dat doen omdat het gewoon niet erg realistisch is. Er kunnen (zoals al door iemand gezegd) veel voetgangers geraakt worden en dat te risicovol voor de politie om dan een hunter te gebruiken. Ze konden natuurlijk wel de hydra in San Andreas gebruiken want die wordt pas geactiveerd als je in de lucht zit en dan is er geen risico op burgerslachtoffers (behalve natuurlijk als je vliegtuig daarop neerstort).

Link to comment
Delen op andere websites

Die tijd hebben we gehad. Van mij mag er wel een opvolger komen van de Hydra!

Een Joint Strike Fighter bijvoorbeeld? :puh:

Bijvoorbeeld :puh:

Lijkt me wel vet

Maar er komen geen vliegtuigen in GTA IV!.

En een één of andere straaljager (F-35, F-16, MiG-29, Sukhoi-35) noem ik toch een vliegtuig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...