Jump to content

Hunter In GTA4


Da Phoenix

Hunter in GTA4  

136 leden hebben gestemd

  1. 1. Hunter achter je aan met zes (of meer) sterren

    • Geweldig!
      70
    • Leuk!
      30
    • Mwah!
      17
    • Ik Sta Er Niet Voor Te Juichen!
      8
    • Nee PLEASE NIET!
      10


Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Da Phoenix

    6

  • Wesley

    2

  • Steel Dogg

    2

  • _niickk

    2

Men weet nog niet zeker of er een legerhelicopter in het spel zal zitten.

Als je Liberty City bekijkt en overal komt, in LCS en GTA3, zie je nergens een legerbasis.

Dat betekent natuurlijk niet dat er definitief geen legerhelicopter in GTA IV zal zitten, maar het zet me wel aan het twijfelen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de opvolger wel willen bijvoorbeeld de SR-71 "Blackbird", de F-117 Nighthawk Stealth Fighter en de B-2 Stealth-bommenwerper

of de Aurora Stealth-straaljager met z.g. scramjet-technologie.

zou vet zijn maar die aurora die schiet je binnen 1 sec kapot.

Link to comment
Delen op andere websites

Als hunter met automatisch gericht machine geweer gaat schieten ben je 10 seconde nadat je de 6de ster krijgt dood.

Lijkt me dus niet leuk, alleen als de hunter minder schiet en meer achteraanvliegt (net als Rhino's die achtervolgen je alleen maar, schieten nooit).

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel leuk, zolang ze maar niet zo verdomd makkelijk te omzeilen zijn als de harriers in SA. Die waren namelijk écht heel slecht. De hunter moet, zoals hierboven vermeld, natuurlijk ook weer niet té goed worden. Als Rockstar gewoon een goede balans kan vinden moet de hunter geen probleem zijn toch

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik mis nog de mogelijk "geen mening".

Ik sta er zowel positief als negatief tegen.

Het zou wel leuk zijn om de hunter achter U te krijgen maar we weten allemaal hoe precies en dodelijk die hunter is waardoor je natuurlijk veel sneller dood zult zijn.

Er zou zeker een mogelijkheid moeten bestaan om die hunter (politiehelicopters) te misleiden.

Vb : Als je onder een brug rijdt en je verandert onder die brug van auto dat de helicopter blijft hangen totdat de auto die ze achtervolgden te voorschijn zal komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zou zeker een mogelijkheid moeten bestaan om die hunter (politiehelicopters) te misleiden.

Vb : Als je onder een brug rijdt en je verandert onder die brug van auto dat de helicopter blijft hangen totdat de auto die ze achtervolgden te voorschijn zal komen.

dat zou wel vet zijn ja.

maar snel dood valt ook wel mee. als je snel rijdt door steegjes enzo kan die hunter nooit lang achtervolgen. bij andere gta's wel omdat ie daar door gebouwen heen vloog, en door gebouwen heen schoot :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me wel leuk. :bier:

Wel wat realictieser. :klap:

Realistisch? Dus als er in het echte leven een hele zware crimineel door NYC loopt gaat er een Apache achteraan? Denk'et niet hoor.. Maar ik zou het wel zeker leuk vinden :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Whaha, straks komen hier topics voor alle auto's in voorgaande delen :schater:

Een hunter lijkt me wel vet.

ja voor die auto is nu wel overdreven

maar als de hunter er komt :eten: dan zal liberty city de hunter killer vrezen :eten:

maar als R* het er niet insteekt :bonk: wordt ik gewoon gek

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...