PowerPats Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Op de site van Gta San Andreas heb ik gelezen dat er soms een beach party wordt gehouden op de strand van Santa Maria. Klopt dit of hebben ze dat er voor de release al uitgehaalt ? (ik bedoel hier niet die life is a beach missie van OG Loc) Reageren
just-me Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik heb dit ook ergens gelezen maar nooit gevonden die beachparty's. Volgens mij is het grote nonzens. Reageren
BigBear Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Nee, nog niet tegengekomen. Reageren
Bling Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Op het strand van Santa Maria wordt alleen tijdens de missie "Life's a Beach" een 'soort van' Beach Party gehouden. In deze missie is het de bedoeling dat je je danskunsten laat zien aan de DJ, die zich in het busje op het strand bevindt. Als dit eenmaal positief heeft uitgepakt, is het de bedoeling dat je het busje met de geluidsinstallatie ontvreemd, en deze aflevert in de aangegeven garage. Deze Beach Party kom je dus alleen tegen tijdens deze missie. {Edit:} Ow, ik zie dat je niet de Beach Party van deze missie bedoeld. Sorry, ik had niet goed gelezen. Zoals ik al zei komt deze Beach Party alleen tijdens deze missie voor, verder niet. Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Oke nu weet ik tenminste dat ik niet alles moet geloven wat Rockstar zegt. Reageren
Beany Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik heb het bij een vriend een keer gezien. Het was een missie die telkens niet lukte. Volgens mij was die missie best moeilijk. Maar dat was op de X-Box. Met het toetsenbord zal het wel gemakkelijker zijn. >>> Door Bling: Een mening over iets geven wat geheel offtopic is heeft geen nut. De vraag van de topicstarter is al beantwoord, en jouw post geeft nou niet bepaald een nuttige toevoeging. <<< Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Het is helemaal niet moeilijk, kwestie van op tijd op de juiste knop te drukken. >>> Door Dutchy3010: Zoals Bling hierboven al had gezegd, is dit niet relevant voor dit topic en dus totaal overbodig. Overbodige posts moet je voortaan weglaten.<<< Reageren
Twankala Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Oke nu weet ik tenminste dat ik niet alles moet geloven wat Rockstar zegt. als het waar is dat rockstar het heeft gezegt, dan klopt het wel en is het er inderdaad, maar het kan ook zijn dat iemand het gewoon heeft geschreven voor de lol. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Je kunt wel met een code een beach party houden, Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Je kunt wel met een code een beach party houden, Je hebt wel een cheat die ervoor zorgt dat je een beachparty 'style' krijgt. Zodra je deze cheat invoert zullen alle voorbijgangers zwemkleding dragen, zullen de auto's ook in een andere style veranderen. En krijgt tot slot CJ slippers, met een korte broek. Hier de cheat voor de PS2: 'UP, UP, DOWN, DOWN, SQUARE, CIRCLE, L1, R1, TRIANGLE, DOWN'. Voor de PC krijg je een 'strandfeest' door deze cheat in te toetsen: 'CIKGCGX'. Het is dus niet zo dat je een strandfeest krijgt te vergelijken met die uit de missie: 'Life's A Beach.' Reageren
White Gold Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Eigenlijk wel jammer dat dat er niet is. Het is best wel gangsta. Ik vraag me af waarom R* er niet meer aandacht aan heeft besteed. Reageren
Twankala Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 misschien is het gekomen door de cheat: pc: CIKGCGX ps2: Up, Up, Down, Down, Square, Circle, L1, R1, Triangle, Down door deze cheats krijg je ook een beach party >>> Door Dutchy3010: En dit staat twee posts hierboven -die van Matthijs- al, je bumpt een topic dus voor niets. Laat dit soort topics voortaan in hun waarde, zodat ze lekker kunnen gaan genieten van hun oude dag .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.