BoDyLoTioN Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik ben vergeten waar de import/export zit in portland... kzag het namelijjk weer is staan op wikigta dus ik denk gaa ik dat is weer doen.. die van shorside val heb ik en is er een lijst in de have van welke overheid auto's je nog moet inleveren?? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik ben vergeten waar de import/export zit in portland...Ik zal even een kaartje voor je maken, die plaats ik zo in dit bericht en is er een lijst in de have van welke overheid auto's je nog moet inleveren??Ja, er is zo'n lijst, zoals je op de pagina van WikiGTA kunt zien: *KLIK*. Zoals je daar ziet staan moet je bij de kraan in de haven van Portland de Police, Enforcer, FBI Car, Barracks OL, Rhino, Ambulance en Firetruck inleveren. Deze lijst is niet in het spel zelf te vinden, dus houd op papier even bij welke je hebt gehad, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.Edit @ hieronder >> Mooi zo, kaartje is dus niet meer nodig. Veel succes ermee! Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Oke jah dat kaartje op wikigta had ik gezien.. wel rot dat hij in het spel zelf niet voorkomt.. EDIT: ik heb hem op portland gevonden nu.. hij zit 2 loodsen verder dan waar je de overheid cars moet inleveren :S :$ EDIT2: Iemand tips om de FBI Car te krijgen?? Bewerkt: 20 januari 2007 door BoDyLoTioN Reageren
Cenzy Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Laat 5 sterren politie op je los , dan is er zeker wel een fbi car en dan snel zijn en hem stelen Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 nou na ongeveer 7x dood gegaan te zijn is het gelukt Iederekeer als me auto in brand stond moest ik natuurlijk rennen en dan stonden er overal minimaal 5 politie ventjes dus ... RIP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.