Jump to content

De Havana Kleding Glitch


Koen729

Recommended Posts

Ik heb eens iets over de Havana Kleding Glitch gelezen, wat houd het precies in en in welke volgorde moet ik dan de missies doen?
De Havana-kledingglitch houdt in dat je de Havana Outfit niet kunt pakken doordat er een zogenoemde 'onzichtbare muur' tussen Tommy Vercetti en het kledingicoontje zit. De outfit is onbereikbaar en je zult de Havana Outfit niet kunnen dragen. Een oplossing heb ik gevonden met behulp van Google, dus je moet zelf maar even proberen of die werkt, aangezien ik het zelf niet heb geprobeerd. Het enige wat je hoeft te doen, volgens mijn bron, is de missie 'Copland' halen voordat je de missie 'Two Bit Hit' van Avery Carrington doet.

Ik hoop dat het werkt voor jou, maar mocht dat niet zo zijn, laat het dan even weten :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens iets over de Havana Kleding Glitch gelezen, wat houd het precies in en in welke volgorde moet ik dan de missies doen?
De Havana-kledingglitch houdt in dat je de Havana Outfit niet kunt pakken doordat er een zogenoemde 'onzichtbare muur' tussen Tommy Vercetti en het kledingicoontje zit. De outfit is onbereikbaar en je zult de Havana Outfit niet kunnen dragen. Een oplossing heb ik gevonden met behulp van Google, dus je moet zelf maar even proberen of die werkt, aangezien ik het zelf niet heb geprobeerd. Het enige wat je hoeft te doen, volgens mijn bron, is de missie 'Copland' halen voordat je de missie 'Two Bit Hit' van Avery Carrington doet.

Ik hoop dat het werkt voor jou, maar mocht dat niet zo zijn, laat het dan even weten :Y

dit klopt bijna helemaal, je moet zowel copland als no escape? van de malibu doen voordat je two big hit doet, dan werkt het en kan je gewoon de havana kleding krijgen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...