san city Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 als je de missie hebt afgerond (home invasion) dan staat er ergens een auto waarmee je ook kunt inbreken.nu is de vraag: wat is de naam van die car? en waar kan ik die auto vinden) Reageren
victor88 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 staat allemaal in het fimpje en anders kijk hier eens search Reageren
BrokenTable Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 als je de missie hebt afgerond (home invasion) dan staat er ergens een auto waarmee je ook kunt inbreken.nu is de vraag: wat is de naam van die car? en waar kan ik die auto vinden) Een Boxville (en dan alleen de zwarte) (sorry, weet geen lokatie) Reageren
san city Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2004 dat is et hem juist. je ziet het wel.maar als ik bezig ben in het spel dan kan ik hem niet meer vinden. Reageren
liltuner Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Als je in LS bent zie je de Gym. Als je voor de gym staat ga je naar links,niet over het spoor! maar daar tussen staat de zwarte boxville Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.