Proximitus Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Weet iemand in welke show van Bert Visscher hij het heeft over figuren uit de historie die stoned bleken te zijn? Zoals een generaal van napoleon, een of andere vriend van Mozes en van 2 duitse jongens in de bunker? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Weet iemand in welke show van Bert Visscher hij het heeft over figuren uit de historie die stoned bleken te zijn? Zoals een generaal van napoleon, een of andere vriend van Mozes en van 2 duitse jongens in de bunker? Zelf vind ik Bert Visscher een gigantische flauwe zak Maar zoek eens op YouTube of op Vara's Variatee. Reageren
Proximitus Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Daar heb ik allang op gezocht, maar zonder resultaat Reageren
44192_1485553188 Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) De voorstelling waar jij het over hebt, heet Jammer. Bewerkt: 22 januari 2007 door ®øß Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ik weet over welke scenes je het hebt, dat weer wel (die 2 Duitsers zitten in een bunker en zien ineens 1000 Schotten in een jurk de berg afkomen ). Ga even thuis op zoek voor je, want ik moet die show wel ergens hebben liggen (al weet ik ook niet precies meer welke het was) Edit: lol....staat ineens boven me de naam van de show. Die stond er net echt nog niet hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.