$NeoSyp$ Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Nitro Irritant of handig? Wat vind jij van nitro in je auto? Vind jij het het handig, omdat je dan iets sneller gaat, of vind je het maar irritant? Persoonlijk vind ik het erg irritant, want je kunt nauwelijks nog sturen. En zo snel ga je nou ook weer niet... Vanwege de nitro heb ik nu een hekel aan de taxi. Waarom? Omdat nu ik GTA: San Andreas 100% uit heb gespeeld, de taxi automatisch nitro heeft. En bij mij is de handrem dezelfde knop als de schietknop. Dus als ik rem gaat de nitro aan... Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik vind het eerlijk gezegd handig want het gaat wat sneller en ik kan het bij 10x nitro nog besturen hoor. Maar dat ligt denk ik aan mijn ervaringen op MTA Reageren
just-me Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik vind inderdaad nitro ook erg onhandig omdat je door de snelheid helemaal niks meer ziet, het hele beeld wordt er wazig van dus houd ik het liever bij de gewone snelheid van de auto's, wat soms mij ook nog al te hard gaat, Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik vind het zelf nogal irritant, puur omdat je wagen amper meer te besturen is. Mijn antwoord in de poll lijkt me dan ook wel duidelijk... Reageren
Jericho Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik vind het zeer irritant, het beeld wordt wazig, je kan amper sturen. Ik zet het alleen op auto's omdat deze dan automatisch sneller gaan, ook al gebruik je geen nitro. Reageren
Dynamic Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik vind het zelf irritant. Omdat je beeld dan heel onduidelijk is en je auto snel gaat slippen wat mij ontzettend irriteert. En volgens mij gaan de auto's er ook niet bepaalt sneller mee en lijkt het alleen zo. Reageren
Sseb Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 nitro kan handig zijn bij bijvoorbeeld stunte bij groote sprongen of als er veel politie achter je aan zit. maar meestal wel irri, je auto gaat er erg moeilijk door sturen en bogten worden moeilijk inteschatten en je gaat erg slippen Reageren
paul007 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Zelf vind ik het niet echt irritant en ook niet echt handig ofzo. Ik vind het irritant als ik bijvoorbeeld in LosSantos rij. Met al die kleine Ghetto-Steegjes. Dan slip ik meestal helemaal. Maar op snelwegen over heel SanAndreas vind ik het erg handig. Ik gebruik Nitro niet voor de handigheid, maar voor de kick. Wat is er nou leuker dan met een Infurnes + Nitro een Unique Stunt Bonus te doen? Greetzzz Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Zelf vind ik het niet echt irritant en ook niet echt handig ofzo. Ik vind het irritant als ik bijvoorbeeld in LosSantos rij. Met al die kleine Ghetto-Steegjes. Dan slip ik meestal helemaal. Maar op snelwegen over heel SanAndreas vind ik het erg handig. Ik gebruik Nitro niet voor de handigheid, maar voor de kick. Wat is er nou leuker dan met een Infurnes + Nitro een Unique Stunt Bonus te doen? Greetzzz -Filmpje maken -Door San Fierro rijden -Telkens rondjes rijden door de staat met de radio aan (liefst eigen muziek) Reageren
Dx11 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Even een weetje: die wazigheid die je bij nitro krijgt, kan je ook krijgen door gewoon heeel hard te rijden zonder nitro, nitro laat je ook niet harder gaan, alleen je acceleerd sneller, doe maar eens nitro als je al op topsnelheid rijd, er veranderd dan niks! Reageren
Blink Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Nitro opzich is best een leuk idee. Alleen vind ik zelf dat het nogal weinig effect heeft. Wanneer jij met een Bullet op top speed rijdt en dan Nitro gebruikt heb ik niet het gevoel sneller te gaan. De auto's worden inderdaad ook een beetje onhandelbaar, sturen voor geen meter meer waardoor je overal tegen aan botst. Kortom, Nitro is wel een leuke toevoeging maar het had voor mij niet persè in San Andreas hoeven zitten. Blink Reageren
Dx11 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Nitro opzich is best een leuk idee. Alleen vind ik zelf dat het nogal weinig effect heeft. Wanneer jij met een Bullet op top speed rijdt en dan Nitro gebruikt heb ik niet het gevoel sneller te gaan.De auto's worden inderdaad ook een beetje onhandelbaar, sturen voor geen meter meer waardoor je overal tegen aan botst. Kortom, Nitro is wel een leuke toevoeging maar het had voor mij niet persè in San Andreas hoeven zitten. Blink tip, lees 1 post hoger Reageren
Ben007 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik vind het wel handig,allen spijtig dat het beeld wazig wordt,waardoor je niets ziet en tegen iedereen aanknalt Reageren
robbin-lesley Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik heb voor handig gekozen, want als je mee om kunt gaan kan het best handig zijn. >>> Door Bling: Dikgedrukte tekst veranderd naar normaal.<<< Reageren
Dragonkil162 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Handig maar ook iritant! Handig: je kan snel wegkomen.. Iritant: je kunt het niet uitzetten en beeld wordt veel te snel wazig! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.