Dx11 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Handig maar ook iritant!Handig: je kan snel wegkomen.. Iritant: je kunt het niet uitzetten en beeld wordt veel te snel wazig! als je geen gas meer geeft gaat de nitro ook tijdelijk uit Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik vind de Nitro best irritant. Handig is het soms wel, of eerder gezegt lollog, ik gebruik het alleen als ik wat rond aan het rijden ben of andere voertuigen aan het beuken ben Maar als ik normaal een drive-by wil doen dan gaat die nitro weer aan allebei de O toets (ps2). Reageren
Beany Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik vind nitro alleen handig op lange rechte snelwegen Dan heb ik geen zin dat hele eind te rijden en naar de radio te lusiteren. Dan mag er van mij wel wat vaart in Reageren
Dragonkil162 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Handig maar ook iritant! Handig: je kan snel wegkomen.. Iritant: je kunt het niet uitzetten en beeld wordt veel te snel wazig! als je geen gas meer geeft gaat de nitro ook tijdelijk uit Ja maar ik bedoel helemaal uitzette! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Het heeft eigenlijk 2 kanten: Handig: Je gaat veel sneller Irritant: Je hebt geen controle over je auto, Het spel gaat dan soms een beetje trager kortom: De nitro is niet goed uitgewerkt dus: irritant Reageren
ArticLight Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik kon gewoon niet kiezen. Aan de ene kant is het irritant omdat je auto een stuk minder bestuurbaar wordt. Maar aan de andere kant is het reuze handig om snel te ontsnappen of om op een kort stuk een snelle aanloop te nemen voor een stunt. Ik heb gewoon de uitslag bekeken dus. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik vind Nitro maar iritant. Je kan bijzonder slecht sturen ermee.. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Handig voor als je hard wilt rijden. Het is af en toe wel eritant als je een code aan het invoeren bent, want dan gaat opeens die nitro aan. Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik vind het eerlijk gezegd handig want het gaat wat sneller en ik kan het bij 10x nitro nog besturen hoor. Maar dat ligt denk ik aan mijn ervaringen op MTA Haha! Bij 10x nitro ga je niet tien keer sneller, je kan tien keer een nitro gebruiken! Ik zelf vind de nitro maar irritant, je drukt per ongeluk op de knop en ... boem, bots, bam, ... BOEM! Reageren
Rivel Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik vind hem irritant! Want als je dan een mooie auto tuned( en je zet er ook nitro op) dan gata die soms helemaal kapot omdat je botste etc.... Reageren
Twankala Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 ik heb hier niet echt een menign over. het kan handig zijn, op een rechte weg. maar als je het zat bent kan je hem niet uitzetten ofzo, hij rijd het af. dat is wel weer iritant. Reageren
kristof01 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik vind nitro best wel vet lekker snel!! Reageren
Godfather Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik vindt beide ook omdat ik het wel irritant vindt om dat het beeld zo wazig wordt. Maar ook omdat het heel vet is om gwn lekker hard te scheuren Reageren
.Antonio Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 ik heb hier niet echt een menign over.het kan handig zijn, op een rechte weg. maar als je het zat bent kan je hem niet uitzetten ofzo, hij rijd het af. dat is wel weer iritant. In het echt kan je nietro ook niet uitzetten. Ik vind nitro handig. Je Kan er een bijhoorlijk stuk harder mee (niet ietsiepietsie), het sturen is wel onhandig, maar volgens mij heeft R* het er best realistisch ingezet. Reageren
Dx11 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) ik heb hier niet echt een menign over.het kan handig zijn, op een rechte weg. maar als je het zat bent kan je hem niet uitzetten ofzo, hij rijd het af. dat is wel weer iritant. als je de film 2fast2furious hebt gezien, kan je zien hoe dat in het echt gaat, je gebruikt het voornamelijk op een recht stuk, je drukt het knopje in, en er is geen weg terug, hij spuit de fles nitro leeg in je motor, dus eigenlijk kan je zeggen dat als je 10x nitro in sa heb dat je ergens 10 flessen aan boord hebt in het echt heb je er 1 of misschien 2 maar niet veel meer... Bewerkt: 21 januari 2007 door DX11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.