Jump to content

Nitro

$NeoSyp$

Nitro  

88 leden hebben gestemd

1. 1. Irritant of handig?

• Irritant
      34
    • Handig
      51

Recommended Posts

Ik vind het handig tijdens races, ook al ga je even snelm als je heel snel achter elkaar op pijltje vooruit drukt zonder nitro maar dan stuur je ook wel moeilijker. Maar je moet je nitro niet aanzetten (en je kunt ook met s remmen...)

Delen op andere websites

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dx11

6

• Dragonkil162

2

• $NeoSyp$

2

• Carl_Johnson2

1

Het is het eigenlijk allebij, want het licht eraan wanneer je het gebruik. Gebruik je het in een bergachtig gebied met veel bochten dan is het erg Irritant. Maar gebruik je het op een mooi recht stuk bij. De snelweg, ga je er echt wel sneller door.

Dus mijn stelling Het is zowel Irritant Als Handig

Delen op andere websites

• 3 weken later...
Onzinnig, hij trekt misschien iets harder op, maar het is alleen het beeld dat de indruk geeft dat je harder gaat. Mn kilometer teller gaat alsnog niet boven de max

daar heb je ook gelijk in, nitro helpt alleen om op te trekken, eenmaal op topsnelheid, ga je zoiezo niet harder, ook met nitro niet...

Delen op andere websites

Ik vind Nitro wel stoer, vooral voor tijdens races is het handig, en ook bij Unique Jumps is een Nitro must-have.

Ik snap niet dat zoveel mensen zeiken over dat beeld, dat is toch juist wreed, het lijkt dan net alsof je in een soort hyper-mode gaat ofzo... Probeer eens met een Infernus op volle snelheid te rijden zonder Nitro, dan krijg je ook zo'n beeld.

Bij de Infernus ziet Nitro er wreed uit omdat die twee uitlaten naast elkaar heeft, dus zie je echt van die twee dikke blauwe stralen naar buiten komen :D

Nitro is alleen niet handig als je het niet nodig hebt, dus in smalle weggetjes ofzo.

Moet je ook niet gebruiken dan.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...