Sasuke Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Weet iemand waar ik dat programma kan vinden waarmee ze welleens die filmpjes van maken ? deze site zie je het Reageren
Redbullcola Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Met Flash kan je hele goeie filmpjes maken. Flash is overigens ook goed om website interfaces te maken Reageren
Ironfist Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 en is ook zéér moeilijk en heel duur,je kan wel een trial downloaden van 30 dagen maar als je simpelere animaties wilt maken ga dan naar het cr@zy nim@tions topic in het onzin forum daar wordt veel uitgelegd Reageren
Sasuke Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 en is ook zéér moeilijk en heel duur,je kan wel een trial downloaden van 30 dagenmaar als je simpelere animaties wilt maken ga dan naar het cr@zy nim@tions topic in het onzin forum daar wordt veel uitgelegd Al gedaan, en ik heb geld zat.. :rolleyes: Reageren
Redbullcola Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ik denk wel dat Hayate er wat moeite voor heeft om de skills te leren en wat geld ervoor naast te leggen Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 en is ook zéér moeilijk en heel duur,je kan wel een trial downloaden van 30 dagenmaar als je simpelere animaties wilt maken ga dan naar het cr@zy nim@tions topic in het onzin forum daar wordt veel uitgelegd Al gedaan, en ik heb geld zat.. :rolleyes: Leuk voor je dat je geld zat heb, maargoed ik heb ook weleens van die leuke filmpjes gemaakt, ik vind het even leuk maar dan vind ik het geen reet meer aan. Maar het is wel leuk als je mooie interfaces voor je website kan gaan maken Reageren
TubS Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 flash mx swishmax kool moves of als je avi achter elkaar wilt plakken windows movie maker 2 is gewoon gratis en werkt goed Reageren
Sasuke Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2004 (bewerkt) ik denk wel dat Hayate er wat moeite voor heeft om de skills te leren en wat geld ervoor naast te leggen 'k Koop een X-Box voor zo'n ruim 200 euro, een MP3 speler zo'n 40 euro en allemaal kleren, dus heb wel ruim zat genoeg pleuro's, en er zijn zat tut's om te leren.. Ik maak b.t.w ook Game-Maps voor CallofDuty, en dat is al knap lastig maar leer zulke ( soms moeilijke ) dingen in een week of 2 Bewerkt: 24 november 2004 door Hayate Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Heel fijn voor je Hayate <_< je hoef er niet erover op te gaan scheppen, denk eens aan de medemens. Maarre wie weet waar die tuts allemaal staan dan? of moet ik daarvoor ff googlen? Reageren
Timovich Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Heel fijn voor je Hayate <_< je hoef er niet erover op te gaan scheppen, denk eens aan de medemens.Maarre wie weet waar die tuts allemaal staan dan? of moet ik daarvoor ff googlen? whaha.. ik ga een mobiel van 500 kope of krijge, een mp3 een tv en een heleboel klere ps: macromedia flash is het beste!! (Y) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.