Bv202 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 Ik heb nu ook vice city Allemaal zéér leuk, maar ik vroeg me wel iets af: Op het begin moet je die kok vermoorden en krijg je z'n GSM(mobieltje in Nederland ). 1 missie later(of was het nu meteen, of 2 missies later?) krijg je een telefoontje van een kennis van die kok die meteen merkt dat je de kok niet bent. Vlak daarna krijg je een telefoontje van...Sonny. Maar hoe kent Sonny in godsnaam je GSM-nummer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Omdat Sonny die kok kent, het kan zijn dat hij nog steeds niet weet dat kok dood is, dus kan hij dat jou bellen hoor Bewerkt: 20 januari 2007 door SWYV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bv202 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Omdat Sonny die kok kent Ohja, maar waar wordt dat dan gezegd? En als hij belt, zegt hij meteen 'Tommy', dus moet hij toch weten dat jij de kok hebt vermoord? Bewerkt: 20 januari 2007 door Bv202 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 Gewoon een slordigheids foutje, of Tommy moet Sonny hebben gebeld als jij 'even niet kijkt' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2007 idd, Colonel Cortez kent ineens ook je nummer dus dat zit gewoon zo in elkaar:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.