Jump to content

winkels


maikel jonson

winkels  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. wat zou jij vinden van meer winkels in gta4

    • cool mega vet
      47
    • goed
      24
    • leuk
      10
    • ik weet het niet
      2
    • saai
      1
    • er mogen geen winkels meer zijn voor mij
      0


Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    2

  • Wijst

    1

  • maikel jonson

    1

  • Jericho

    1

'Leuk'

Er mogen wel meer verschillende winkels zijn en niet enkel kledingwinkels. Een krantenwinkel hebben we bijvoorbeeld nog niet gezien. Dan zou het hoofdpersonage bijvoorbeeld een krant kunnen kopen/lezen, zodanig dat je er echt in kunt lezen (bijvoorbeeld artikels over toenemende criminaliteit en over het hoofdpersonage). :)

En om er in te lezen moet je dan bijvoorbeeld op een toets/knop drukken, zoals bij de minigames in GTA San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor ''goed''

Het lijkt mij een heel goed idee meer winkels meer opties en meer spullen hoe beter! :D

Vooral het idee van VforV om de krant te kunnen lezen hoe het ervoor staat met bijv. de Economie in het land, criminaliteit van het ''character'' maar ook van de andere mensen in het land.

Global :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

zou wel tof zijn dan....meer (en misschien zelfs betere) wapens, en niet overal dezelfde prijs. Zodat elke winkel een prijscategorie heeft vb. een wapen kost in de ene ammu-nation 500 en in een andere 450 bijvoorbeeld....

Link to comment
Delen op andere websites

Er mogen wel wat meer winkels in, maar dan moeten ze niet extra laadtijden hebben. Dan zou ik wel winkels voor kleding, auto's boten en mischien vliegtuigen er in willen. Het allerliefste winkels zoals in Scarface, zodat je je eigen winkels hebt om geld te verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook "leuk" gestemd :Y

Maar dan hetzelfde als SA kleding, tatoo en een kapper en dan ook winkels dat je meubels kan

kopen voor je huis. En zulke "winkels die je kunt gebruiken" niet zoals die supermarkt in SA

Greetings

TH3 R34P3R

Link to comment
Delen op andere websites

natuurlijk moeten er meer winkels komen, en ze moeten allemaal wel ergens vor dienen, dus miss meer wapenwinkels, autowinkels, meubelwinkels, zodat je je eigen husi enzow in kan richten, en je moet ze weer kunnen overvallen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...