Jump to content

winkels


maikel jonson

winkels  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. wat zou jij vinden van meer winkels in gta4

    • cool mega vet
      47
    • goed
      24
    • leuk
      10
    • ik weet het niet
      2
    • saai
      1
    • er mogen geen winkels meer zijn voor mij
      0


Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    2

  • Wijst

    1

  • maikel jonson

    1

  • Jericho

    1

Jah , goed voor mij

Maar ik vind wel dat je veel sneller kleren moet kunnen kiezen.$

In Gta San Andreas gaat dit namelijk Heeeel Traaaaag als je in dat paskamertje zit

Als je kleren kan kiezen zoals bij The Sims is het leuk :)

Ook Andere winkels zoals Motorschop , Autoschop , Hi Fi Tech shop ( waar je bv spelletjes ( Consoles ) voor op je Playstation thuis kan kopen :bonk: klinkt dom , maar zou vet zijn )

Het zoou fijn zijn als er merken waren zoals Nike & Addidas , maar dat doet rockstar niet :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er meer autodealers komen. Ook zou het vet zijn als er drugshandelaren en handelaren van illegale wapens waren. Sowieso denk ik aan meer restaurants. Dat je bijvoorbeeld in Chinatown komt, en dat er dan een afhaalchinees is enzo :puh: Of een buurt Little Holland met de afhaalhollander :puh:

Dat is wat te ver gezocht. Maar R* zou meer moeten denken aan zelfbedachte merken, dus niet een paar met een merk, maar alles!

Ten slotte hoop ik nog een tijdschriftenwinkel te zien, waar je bladen kan kopen dus. Dat er bijvoorbeeld een blad ligt dat 'The Mafia Times' heet, en dat je daarin de geschiedenis kan lezen en jobs kan vinden..

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat net als ze in saint's row hebben, je een winkel binnen kan lopen, en dat er daarachter ergens een kluis is die je kan opblazen... en dan die politie achter je aan enzo...

ik vind ook dat je niet alles in een kledingwinkel moet kunnen kopen, maar meer winkels, bijvoorbeeld een diamantwinkel voor je sieraden enz...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat als er veel verschillende winkels zijn super vet. Een beetje Sims.. je kan een eigen huis kopen inrichten met "furniture". En de etalages moeten natuurlijk realistisch zijn :puh:

Dat lijkt me niet leuk hoor. Je moet gewoon huizen kunnen kopen en inrichten doe je maar bij de Sims.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk maakt het mij niet zo uit . Als ik er langs cross ga ik er niet uit voor een paar boodschappen als het waare . Verder vind ik het ook niet echt nodig voor een GTA game . Winkels zoals die kleding winkels en tatooshops Mogen van mij wel weer terug keren . Maar om nou heel veel moeite te gaan doen voor paar winkels vind ik nou niet echt . Verspil liever tijd aan het maken van Nieuwe wapens en wagens etc ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou echt súpervet zijn :D En dat je dan ook je huis kan inrichten ofzo, door naar meubelwinkels te gaan... En dat je dan weer vriendinnen kan hebben en dat die ook naar jóuw huis komen, en het beoordelen op de inrichting :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

:sigaar: ik vind dat deze winkels echt leuk worden

kleren

meubel

sigareman

supermarkt

auto

boten

vliegtuigen

wapen

enzzzzzzz 8) ik wil gta 4 het liefst zo hebbe doei :cya: deze heb ik gesp0eeld

gta3 63% gta vice 85% gta sa weet niet speel nuu

Bewerkt: door bozmaz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...