Jump to content

winkels

maikel jonson

winkels  

85 leden hebben gestemd

1. 1. wat zou jij vinden van meer winkels in gta4

• cool mega vet
      47
    • goed
      24
    • leuk
      10
    • ik weet het niet
      2
    • saai
      1
    • er mogen geen winkels meer zijn voor mij
      0

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Only GrandTheftAuto

2

• Wijst

1

• maikel jonson

1

• Jericho

1

Geplaatst:
:*D:*D Ik vond de winkels in San Andreas eigenlijk niet zo superr .. Want bij Vice City had je teminste nog een heel winkel centrum waar veel winkels waren .. dat miste ik in San Andreas .. dit werd dan wel weer opgevult door kleding, tatoo , haar winkels en zo .. Maar ik hoop egt dat in de nieuwe Gta IV veel winkels komen en dat je ze ook kan kopen .. :*D
Geplaatst:

Het was inderdaad jammer dat er in San Andreas géém winkelcentrum was. Gelukkig zat die wel in Vice City.

Maar het was natuurlijk véél leuker geweest als er in San Andreas ook winkelcentrums waren.

Er zaten voordelen en nadelen aan de winkels in San Andreas. De nadelen zijn vooral dat er geen winkelcentrum was.

Maar de voordelen zijn bijvoorbeeld de kapper de tatoe-shop en de verschillende kleding winkels. En dat had je weer niet in Vice City. Op de gereedschapswinkels na.

En op dit gebied was San Andreas weer beter.

Ik hoop dus dat er in GTA IV véél meer winkels komen. En ook natuurlijk winkelcentrums.

Hoe meer winkels hoe mooier en leuker het is vind ik. Een mooie autowinkel lijkt mij bijvoorbeeld erg mooi.

Het zou jammer zijn als er veel winkels komen die het zelfde zijn. Dus ik zou ook willen dat er heel veel verschillende winkels komen. :)

Ik ga er van uit dat er wel winkels komen in de nieuwe GTA.

Geplaatst:

meer winkels lijken me wel leuk, ze moeten vooral meer tuning options voor je auto erin doen, zoals meer voor de performance.. niet echt meubel winkels enzo maar wel dat je je huis kan upgraden van arm, standaard naar luxe en zo

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, het zou wel leuk zijn als de winkels wat uitgebreider en groter waren :Y Daarnaast zou het ook vet zijn, om een gamewinkel te hebben, supermarkt in de wijk , 1 groot winkelcentrum :Y

leuke topics trouwens ga zo door :klap:

:cya:

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Het leukste zou zijn als je een heel centrum hebt met bijna alleen maar winkels met allemaal verschillende specialicaties, die ook echt nuttiog zijn. Minder nutteloze gebouwen dus!

Geplaatst:

Ik zou graag een tools winkel willen zoals in Vice City, waar je dus Baseball Bats, messen, kettingzagen, en katana's enz. kan kopen.

En een winkelcentrum zou ook wel tof zijn.

Verder zou ik graag meer fastfood winkels zien, ook eentje waar je friet kan kopen dus. En ook dat je door de Drive Thru kan.

En bij tuning shops meer mogelijkheden, ook dat je zelf een tekst op de license plate kan zetten en een kleur en frame geven enzo...

En misschien een soort gamewinkel waar je kleine games kan kopen als Pacman, Snake, enz. en dat je die dan voortaan op elke game console kan spelen.

Geplaatst:

Dat zou wel leuk worden, kan je zo alles kopen, ik zou dan graag gsm's en PSP's en al van die soorten dingen kunnen kopen, dat zou pas tof zijn!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...