aznstryker Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 hoi iedereen ik heb alle letters missie uitgespeeld en ben nu bij 42% t/m 47 % weet nie meer hoe j verder moet kome kan iemand mij helpe???? heel erg bedankt als iemand mij kan helpe >>> Door Dizzee: Graag afbeeldingen die niets met het onderwerp of je vraag te maken hebben, achterwege laten a.u.b. *verwijderd*<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lance vacnce Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 gwn zij missies doen vigilante en paradamic alle red balloons kapot schieten alle bussinessen overnemen etc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 De 100% cheklist is waarschijnlijk het geen wat je zoekt: 100% Cheklist op WikiGTA Hier staat alles wat je moet doen om 100% te halen, nu je op 47% zit heb je nog genoeg te doen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.