Shaker Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Hallo, als ik in Los Santos loop zie ik soms mannetjes staan, als ik bij ze ga staan vragen ze iets, ik weet niet wat. Dan moet ik Y of N in typen. (nee het is niet een hoer ) Mijn vraag is, wie zijn dit en wat willen ze van me? Ik heb ff 1 screen gemaakt van 1tje, er is er nog een, die heeft zwarte kleren aan. http://img105.imageshack.us/img105/5487/naamloos9tw.png (die met die capuchon) Bedankt, Sjaak. Reageren
Koen729 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Dit zijn zogenaamde 'Dealers' en zijn je vijanden. Het beste is niet met ze praten en gewoon direct afknallen, ze hebben $2000 bij zich! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Nog even een kleine toevoeging: Ze dragen ook een normaal pistool, en zullen je aanvallen als je zelfs ook maar je wapen op hen richt. Het gebeurt ook wel eens dat ze aanvallen wanneer je op 'N' drukt. Reageren
Shaker Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Oke bedankt jongens Reageren
Bv202 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Kan iemand ff voor me zeggen wat er dan gebeurt als je op "Y" klikt? Bedankt Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Kan iemand ff voor me zeggen wat er dan gebeurt als je op "Y" klikt? Bedankt dan gebeurt e nix Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Er gebeurt wel degelijk iets, CJ zal dan iets antwoorden. Het is alleen niet zo dat CJ en die knakker dan gaan dealen. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Als je op 'N' drukt zeg je toch gewoon op een negatieve manier ''nee''? en op 'Y' op een positieve manier? Ik heb nog nooit meegemaakt dat een dealer mij aanviel omdat ik op een agressieve toon zijn drugs afwees. Alleen als ik hem in het visier nam of als ik hem sloeg. CJ handelt zoals eerder genoemd idd niet met drugs, maar wijst dealers wel af, zowel fatoenlijk als afbekken, die manier bepaal jij. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Een kleine toevoeging: Of je nou positief of negatief intypt, hij scheldt altijd die drugsdealers uit. Dus hij is echt tegen drugs, hij zal nooit positief antwoorden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.