Sseb Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 ik heb gehoord dat je radio stations kan rippe om in gta SA te zette, en daar een programmatje voor is kan dit ? zoja en hoe werkt het? hoe heet dit programmatje Reageren
lance vacnce Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) bestaat al een topic van klik hier Bewerkt: 20 januari 2007 door lance vacnce Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Is dat niet gewoon de User Track Player In C:/Mijn Documenten/ GTA San ANdreas User Files/ User Tracks moet je de nummers zetten en je kunt ze luisteren in SA (op de PC dan). Reageren
Sseb Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 nee ik heb het niet over losse muziek maar over echte bestaande radio zender, zoals techno base of xfm dat je die kan rippe en die radio station bijv techno base in gta sa kan zette Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.