Jump to content

Wat vind je de leukste challenge?

Donald F. Duck

Wat vind je de leukste challenge?  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind je de leukste challenge?

• Top Fun
      5
    • Chopper Checkpoints
      1
    • Stadium Events
      4
    • Vice Street Racer
      6
    • Cone Crazy
      1
    • PCJ Playground
      4
    • Test Track
      0
    • Trial by Dirt
      2
    • Rifle Range
      4

Recommended Posts

Voor mij een lastige keus omdat ik ze in tegenstelling tot jullie wèl bijna allemaal leuk vind.

• Top Fun: Leuk met de RC-voertuigen maar geen favoriet.
  • Chopper Checkpoints: Ook leuk alleen zit er geen uitdaging in, je hebt zolang je wilt de tijd.
  • Stadium Events: Deze vind ik heel leuk omdat je op unieke locatie's in he spel zit, je kan er niet zomaar komen, ook zit er een uitdaging in en dat kan nog best lastig zijn.
  • Vice Street Racer: Zelfde geld voor de vorige alleen niet de unieke locaties dan.
  • Cone Crazy: Deze vind ik heel makkelijk en dus saai.
  • PCJ Playground: Deze vind ik het leukste. Je doet een aantal stunts op mijn favoriete motor, ook zit er nog een uitdaging aan.
  • Test Track: Deze vind ik heel vervelend. Niet moeilijk ofzo, maar als je even te snel gaat ligt je auto op zijn kant. Verder zit hier ook geen uitdaging aan.
  • Trial by Dirt: Zelfde als de vorige alleen het pluspunt hier is dat je op een motor zit.
  • Rifle Range: Deze vind ik ook niet leuk. Hij is wel makkelijk, maar hij is gewoon niet echt spectaculair.

Bewerkt: door Bassiej™
Delen op andere websites

Kan iemand een kaartje maken waar de missie Cone Crazy en PCJ Playground is???.
Op WikiGTA vind je bijna alle informatie over de verschillende delen uit de GTA-serie en dus ook over Vice City. Een kaartje met de locatie van Cone Crazy, PCJ Playground en alle andere challenges is er ook te vinden: *KLIK*. Om ervoor te zorgen dat je niet elk bolletje hoeft te bekijken zal ik je vertellen welke je moet hebben voor de challenges die je zoekt. De challenge Cone Crazy is het meest zuidelijke bolletje op het eerste eiland, vlak achter het Ocean View Hotel dus. Stap in de Stallion die bovenop de parkeergarage staat en de challenge zal beginnen. PCJ Playground kun je starten door op de PCJ 600 te stappen die een stukje noordelijker staat dan de eerdergenoemde Stallion. Ten oosten van de construction site en ten zuiden van de Malibu Club staat de PCJ 600 tegen een flatgebouw aan. Als je vanaf het Ocean View Hotel naar het noorden rijdt en in plaats van met de weg mee te gaan gewoon rechtdoor rijdt, knal je er vanzelf tegenaan.

Veel succes met het vinden van de Stallion en de PCJ 600 om de twee challenges te starten! ;)

---

Mijn favoriet is overigens Cone Crazy, omdat het een kleine challenge is die redelijk wat stuurmanskunsten vereist. De anderen zijn ook erg leuk om te doen, zoals bijna alles uit Vice City, maar omdat ik er één moet kiezen ga ik voor Cone Crazy :Y

Delen op andere websites

Grappig zeg, is er net een favorietenlijstje gemaakt om alle polls over leukste e.d. te voorkomen, en dan komt deze er weer. Misschien idee om topic te sluiten en hem in dat topic erbij te zetten.

Mijn favoriete is de PCJ-Playground, lekker veel stunten, extreem moeilijk, bijna niet te doen. Dat vind ik mooi, de rest vind ik allemaal veel te simpel, deze is tenminste écht moeilijk om te halen.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...