Jump to content

Mod doet het niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik een mod heb geinstaleerd (ja op de goede manier), en ik start het spel op dan blijft hij op de helft van het laadscherm hangen..

Dus dan blijft het balkje maar op de helft staan en moet ik resete..

Enige oplossingen hierbij??

Geplaatst:

Het kan zijn dat je toch niet helemaal op de goede manier de mod geinstalleerd hebt. Ben je er echt zeker van dat dit wel zo is (welke mod wil je btw installeren?) dan kan het ook nog zijn dat je versie twee van San Andreas hebt (je zegt niet over welke gta het gaat, dus dan ga ik er automatisch van uit dat het San Andreas is). Deze versie is er gekomen nadat PW's hot coffee mod in de media voor veel opschudding zorgte. Je kan hiermee niet modden, behalve als je hem downgrade wat allemaal in dit topic uitgelegd staat ;)

Geplaatst:

Rechts onderaan het scherm staat inderdaad V2.00..

Dus ik moet hem downgraden :puh: proberen dus..

En de mod die ik wilde instaleren is trouwens een auto

Geplaatst:

ik heb hier soms ook last van, als ik net een mod gedownload heb en die normaal geinstalleerd heb, blijft ie ook halverwege hangen, onder de A van Andreas ongeveer.

maar ik denk dat ik weet waar het aan ligt:

sommige mods kunnen je spel figuurlijk kapot maken doordat ze niet kloppen.

zo had ik de limo hummer mod en de lamborghini gallardo mod gedownload.

eerst installeerde ik de limo, ik start het spel, niks aan de hand.

toen installeerde ik de gallardo, ik start spel, spel blijft hangen.

volgens mij zit in sommige mods dus een fout waardoor je spel niet meer goed loopt

Geplaatst:

als de mod niet goed werkt en je weet zeker dat je de mod goed hebt geinstaleert kun je de maker nog altijd emailen om te vragen hoe het komt. ook kan je als een mod niet werkt ook new game proberen. dit heeft meestal meer slaag kans

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...