Boris H. Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik ben geen expert maar zal toch een rate-poging doen Ik vind de zwart rode effecten op de achtergrond erg mooi. Dat is goed gemixt. Ook het vooropstaande figuur zinkt mooi weg in de achtergrond, dit is erg knap gedaan. Het zij goed bij elkaar passende kleuren alleen de letters zijn een klein beetje moeilijk leesbaar maar passen er wel goed bij. een 8.5/10 Boris H. Reageren
M4X Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Het eerste wat me opvalt aan deze sig is dat de achtergrond veels te donker is. Daarnaast kan je de kleur ook veranderen, zodat hij beter bij de render past. Ook kan je beter lichteffecten op je render gebruiken in plaats van de opacity verlagen, dit staat niet echt mooi. Ik de lijnen op de achtergrond wel mooi, maar het past niet echt bij dat donkere gedeelte op de achtergrond. Als je dit lichter maakt het de signature echt veel mooier. DE tekst ziet er goed uit, maar ik zou voor een wat netter font gaan in plaats van zo'n graffiti-achtige die je nu hebt. Ook kan je de outerglow beter weglaten, en er een patterntje of kleurtje bij doen. Bijvoorbeeld zulke lijnen als op de background, of een kleur die beter bij de achtergrond past. 72% Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ik ben geen expert maar zal toch een rate-poging doen (..) Ach, ik ben ook geen expert, maar doe regelmatig een rate-poging Het is zeker een mooie signature, misschien wat aan de donkere kant, maar dat vind ik niet echt. De voor- en achtergrond passen wel goed bij elkaar. De letters vind ik veel te licht. Het past gewoon qua kleur niet bij de rest van de afbeelding, maar het lettertype is wel goed. Verder vind ik het een zeer mooie afbeelding. 85% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.