Jump to content

Liedje op Head Radio

Recommended Posts

Geplaatst:

Er was laatst een liedje op Head Radio toen ik LCS ging spelen, die ik erg leuk vond.

Ik d8 dus, laat ik ff kijken op gtagames of ik kan achterhalen uit herhaaldelijke stukjes uit dat nummer, welk nummer de juiste is. Ik ging dus kijken bij ''Radiozenders'', maar ik kon niet echt opmaken welk nummer het is. Ik kan wel zeggen welke afvallen, als ''Welcome to the real world'' maar dan nog blijven er 5 ofzo over waaruit ik kan kiezen? Ik heb het spel op de PS2, dus ik kan niet ff in een map kijken.

Weet iemand toevallig hoe het nummer heet dat ik wil hebben, het heeft zoiets als refrein:

''Come on let's give it a chaaaaange......blablabla.... we'll soon be back again''

Sorry ik kan het niet duidelijker uitdrukken, dit stukje ken ik nog een beetje in mn hoofd :)

Echter zit er ook een stukje in het liedje waar de zangeres het stukje dat ik hierboven beschreven heb, zachtjes in haar eentje zingt (zonder muziek geloof ik).

Als iemand weet welk nummer ik bedoel, kan die dan aub de titel eventjes noemen in deze topic? :engel:

Dan moet ik er nog achter zien te komen hoe ik dat nummer krijgen kan, want iemand die hem voor mij ging zoeken zei weinig resultaat te krijgen via Limewhire (wat geloof ik illegaal is? :sst: )

Alvast bedankt mensen :cya: ,

Lance Vance Dance

Geplaatst:
Er was laatst een liedje op Head Radio toen ik LCS ging spelen, die ik erg leuk vond.

Ik d8 dus, laat ik ff kijken op gtagames of ik kan achterhalen uit herhaaldelijke stukjes uit dat nummer, welk nummer de juiste is. Ik ging dus kijken bij ''Radiozenders'', maar ik kon niet echt opmaken welk nummer het is. Ik kan wel zeggen welke afvallen, als ''Welcome to the real world'' maar dan nog blijven er 5 ofzo over waaruit ik kan kiezen? Ik heb het spel op de PS2, dus ik kan niet ff in een map kijken.

Weet iemand toevallig hoe het nummer heet dat ik wil hebben, het heeft zoiets als refrein:

''Come on let's give it a chaaaaange......blablabla.... we'll soon be back again''

Sorry ik kan het niet duidelijker uitdrukken, dit stukje ken ik nog een beetje in mn hoofd :)

Echter zit er ook een stukje in het liedje waar de zangeres het stukje dat ik hierboven beschreven heb, zachtjes in haar eentje zingt (zonder muziek geloof ik).

Als iemand weet welk nummer ik bedoel, kan die dan aub de titel eventjes noemen in deze topic? :engel:

Dan moet ik er nog achter zien te komen hoe ik dat nummer krijgen kan, want iemand die hem voor mij ging zoeken zei weinig resultaat te krijgen via Limewhire (wat geloof ik illegaal is? :sst: )

Lance Vance Dance

het refrein gaat zo:

come on, come on let's take this train, we're moving out ahead but we'll be soon be back again...

en het liedje zelf heet 'train'en is gemaakt door 'Conor & Jay'

Ik weet niet of je de officiële versie hebt, maar bij mij staat het gewoon in het boekje, en als je niet doof bent kun je duidelijk horen dat het niet 'let's give it a change' is, maar dat het 'let's take this train' is.

en als je dat gehoord had, is de titel ook niet moeilijk meer....

Geplaatst:

Heel erg bedankt :Y

Ik heb het dus de hele poos fout gehoord, maar goed ik ben niet doof hoor :puh:

Nu moet ik ff kijken of ik hem kan krijgen

Geplaatst:
Heel erg bedankt :Y

Ik heb het dus de hele poos fout gehoord, maar goed ik ben niet doof hoor :puh:

Nu moet ik ff kijken of ik hem kan krijgen

graag gedaan,

nu je de goeie titel weet, zal dat niet zo heel moeilijk zijn om het liedje te vinden ;)

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Lance Vance Dance

beste Lance Vance Dance: op www.conorandjay.com kun je het liedje vinden waar je naar op zoek bent:

Conor & Jay - Train

andere nummers zijn trouwens ook leuk:

Conor & Jay - Vegas Road (te horen in GTA 2)

Conor & Jay - Change (te horen in GTA 3)

EDIT ~~Joriz

Bewerkt: door Joriz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...