kees1991 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 hallow. ik heb een trainer. en hier zit een grapig muziekje bij. nu wil ik graag dat muziekje hebben. maar hoe haal ik dat uit die trainer ?? Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Misschien is het handig om te vertellen welke trainer je hebt. Dat maakt het misschien een stuk éénvoudiger. Als er een muziekje in zit, zou je dat misschien kunnen opnemen met Fraps ofzo (als het in het spel zit). Anders zou ik het niet weten Reageren
Dynamic Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Is het die van de pizzabox? Je kan gewoon joun windows-Recorder wijzigen dat hij alleen geluid van de pc opneemt. Ahoy, Reageren
kees1991 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 als ik het opneem dan wort die audio file groter dan dat de hele trainer is. maar goet dat is niet het grotste probleem. als ik die ga opneemen dan krijg je dat nooit presies zo dat op het moment dat die trainer het musieje voor de 2e x gaat spelen presies dam moet je stopen met recorden. dat luckt nooit. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Met windows movie maker kan je zelf de muziekbestanden bewerken. Dan kan je em eerder laten beginnen en/of eerder laten eindigen. Als je Windows XP SP2 hebt, staat het er al op, anders kan je het gratis van de site van microsoft halen. Reageren
kees1991 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 jha daar heb je wel gelijk in jha. ik ga dit straks meteen doe Reageren
Goudvis Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Met Resource Hacker kun je onderdelen uit een programma halen. Waarschijnlijk zit er dan een ".mod" bestand in, die kun je afspelen met winamp. Reageren
kees1991 Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 nouw. dit is wel waar ik naar soek. maar ik snap er nix van, dus kan ik u mischien een pm stuuren met de tool zodat u voor mij de muziek er uit kan haalen. of weet iemand anders nog een anders exe hacker ?? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ik wil het wel voor je doen, maar de moet je wel die trainer naar mij sturen. Mvg, Flitskikker Reageren
2Strong Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Dan moet je ff in je bestande van de trainer zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.