_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Bij de missie Freefall is het vliegtuig (Shamal) nog een eind van San Andreas verwijderd als ik de 'noordgrens' bereik van San Andreas. Ik heb gelezen over een glitch die extra gang territoriums veroorzaakt/aanmaakt als je te ver van San Andreas af vliegt. Gebeurt dit ook als ik tijdens de missie Freefall alvast naar het vliegtuig toe ga en mij dus verder van San Andreas begeef? Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Als je de missie Freefall gewoon doet zoals hij hoort, dan moet je op een gegeven moment weer terug met het grote vliegtuig mee, en dan heb je niet een dergelijke glitch te pakken. Ik heb het tenminste niet gehad. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Nee, ik heb dit ook niet gehad. Dan moet je bovendien véél verder vliegen, maar dan niet naar het noorden, maar naar het zuid-oosten. Wel 3 uur lang (als je alles wil hebben). Dit kun je het beste met een Shamal doen omdat die zo recht vliegt. Maar omdat je minstens 20 minuten moet vliegen om ook maar een beetje resultaat te krijgen, lukt dat dus nooit in de missie Freefall. Je vliegt daar maar 2 minuten de kust uit, ook nog naar het noorden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.