EXIT Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 hey, weet iemand hier een goed programma om in windows zelf te filmen (niet fraps) bv mijn bureaublad of bepaalde vensters. ik heb dit wel eens gezien bij een computer op onze school maar zou niet weten hoe dit progje noemt. wie weet het Reageren
Rullez Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Ik had even de zoekfunctie gevonden en kwam DIT tegen. Bewerkt: 21 januari 2007 door Rullez Reageren
SummerBase Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ha die EXIT, daar zijn diverse programma's voor. Om even een voorbeeld te noemen: 'Camtasia', wat nu samen is gegaan met SnagIt, een programma dat live beelden van het scherm op kan nemen. Je kunt er diverse dingen mee doen, bijvoorbeeld een bepaald vak op venster opnemen zodat de andere stukken uit de film blijven. Je kunt ook meer dan alleen filmen, je kunt ook screenshots maken tijdens games en in de gewone modus. En alles werkt fijn en soepel in een handige gebruiks interface. Echter mag je het programma maar een aantal weken uitproberen het valt dus onder de categorie 'Shareware', daarna zul je dus moeten betalen. Desalniettemin je kunt het proberen. Ik leg in stappen uit hoe je het kunt gebruiken. Download SnagIT op 'Snagit.com'. Door middel van Try vul je jouw Email adres in, dit hoeft niet een geldig email adres te wezen. Dan download je het programma en installeer het op je computer. Dan start je het programma, rechtsonder zie je een grote rode knop. Daarnaast ene kleiner knopje, klik daar op en zet de modus op Video Capture. Dan druk je op de grote rode knop en dan word je verkondigt op welke manier je het scherm op wilt nemen. Als je eenmaal klaar bent kun je het ruwe materiaal af mixen in een videobewerkingsprogramma. Om een lang verhaal kort te houden, download 'Snagit', installeer het en ga aan slag. Veel succes en mocht het op de één of andere manier niet lukken dan kan je dat natuurlijk altijd vragen. Reageren
EXIT Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 bedankt voor jullie hulp. het programma werkt goed. alleen spijtig dat het maar voor 30 dagen is Reageren
Goudvis Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Ik zelf gebruik CamStudio werkt ook wel aardig en is gratis... Reageren
Tha-Niels Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Ik zelf gebruik CamStudio werkt ook wel aardig en is gratis... Ja die heb ik ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.