Ihagens Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Hey ik heb GTA SA Pas laat gekocht en ik had gelijk V2.0! deze versie is gelocked tege het modden en ook trainers werken niet 100% zoals god mode! Is er iemand die mij kan heklpen ik heb al een downpatcher geprobeert maar dan word hij heel buggy! is er mischien een trainer voor 2.0? of heeft iemand hier meer ervaring mee? Help me! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Hey ik heb GTA SA Pas laat gekocht en ik had gelijk V2.0! deze versie is gelocked tege het modden en ook trainers werken niet 100% zoals god mode! Is er iemand die mij kan heklpen ik heb al een downpatcher geprobeert maar dan word hij heel buggy! is er mischien een trainer voor 2.0? of heeft iemand hier meer ervaring mee? Help me! Versie 2 is op de markt gekomen juist vanwege één specifieke mod die Rockstar (R*) in de problemen heeft gebracht. Met v2 kan je dus niet meer modden, dit kan wel met v1 maar die wordt niet meer verkocht. Volgens mij kan je v2 downgraden naar v1, ik heb zelf niet zoveel ervaring hiermee omdat ik het spel op de PS2 heb en niet op de PC. Dus ik raad je aan om even bovenin op download te klikken en daar verder te kijken. Of even google gebruiken, succes. Welkom op het forum Ihagens Bewerkt: 21 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Hey ik heb GTA SA Pas laat gekocht en ik had gelijk V2.0! deze versie is gelocked tege het modden en ook trainers werken niet 100% zoals god mode! Is er iemand die mij kan heklpen ik heb al een downpatcher geprobeert maar dan word hij heel buggy! is er mischien een trainer voor 2.0? of heeft iemand hier meer ervaring mee? Help me! Ik heb voor je her en der wat rond gezocht, maar ik heb nog geen trainer voor V2 gevonden. Het enige wat iemand zei is dat GTASA Center een trainer voor V2 is. Je kan hem daarom proberen te downloaden, dan kan hier. Toch raadt ik je aan gewoon te downgraden, dit brengt veel en veel meer voordelen met zich mee. Het aantal bugs in de V1 vindt ik zelf heel erg meevallen. Bovendien kun je met V1 modden, en ook MTA/SA-MP spelen. En, je hebt er natuurlijk veel meer trainers voor! Reageren
michaelfivez Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Hey ik heb GTA SA Pas laat gekocht en ik had gelijk V2.0! deze versie is gelocked tege het modden en ook trainers werken niet 100% zoals god mode! Is er iemand die mij kan heklpen ik heb al een downpatcher geprobeert maar dan word hij heel buggy! is er mischien een trainer voor 2.0? of heeft iemand hier meer ervaring mee? Help me! Ik heb voor je her en der wat rond gezocht, maar ik heb nog geen trainer voor V2 gevonden. Het enige wat iemand zei is dat GTASA Center een trainer voor V2 is. Je kan hem daarom proberen te downloaden, dan kan hier. Toch raadt ik je aan gewoon te downgraden, dit brengt veel en veel meer voordelen met zich mee. Het aantal bugs in de V1 vindt ik zelf heel erg meevallen. Bovendien kun je met V1 modden, en ook MTA/SA-MP spelen. En, je hebt er natuurlijk veel meer trainers voor! Kun je je main.scm en de Script.scm van versie 1 dan alsjeblief geven, ik kan niet vinden met google Reageren
-eend- Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) ja ik kan ze geven maar ze zijn te groot voor de bijlagen, dus als je je msn geeft ( via PM ) dan geef ik ze met uitleg Bewerkt: 21 januari 2007 door caviaIIIII Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.