aznstryker Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 hoe moet je een screenshot bij vcs make? >>> Door SummerBase: Een screenshot maken is geen 'missie', bij deze verplaatst naar 'VCS: General'. Ook is dit onderwerp daar al meerdere malen behandelt. Gelieve in het vervolg de 'zoekfunctie' gebruiken. <<< Reageren
Advancegta Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 hoe moet je een screenshot bij vcs make? Dit kan met verschillende programma's maar je zult hiervoor wel over Firmwire 1.5 moeten beschikken, of met Firmwire 2.8 Downgraden. Google even op Devhook en SVCapture. Met die programma's is het mogelijk om screenshot's te maken. Ook is het mogelijk om screenshot's te maken met de Cheatdevice, daar kan je ook GIF Filmpjes mee maken. Ik zet hieronder nog aanvullende informatie voor je neer en hoop dat ik je hierbij voldoende heb geholpen. Succes erbij! Het is met alle spellen mogelijk, zoals je al aangeeft is dit mogelijk met de Cheatdevice voor LCS en VCS maar waarschijnlijk zal hij ook wel eens een screen willen maken van een andere game. SVCapture kan je op Google downloaden en hij is compatible met 2.71SE-C en Devhook V0.51. Hiervoor zul je wel eerst Firmwire 1.5 moeten bezitten, heb je Firmwire 2.8 kan je hem nog Downgraden naar Firmwire 1.5 maar indien je 2.81 of hoger hebt is dit tot nu toe helaas nog niet mogelijk. Ik plaats hieronder nog een screen van SVCapture in actie. Reageren
aznstryker Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 hoe moet je een screenshot bij vcs make? Dit kan met verschillende programma's maar je zult hiervoor wel over Firmwire 1.5 moeten beschikken, of met Firmwire 2.8 Downgraden. Google even op Devhook en SVCapture. Met die programma's is het mogelijk om screenshot's te maken. Ook is het mogelijk om screenshot's te maken met de Cheatdevice, daar kan je ook GIF Filmpjes mee maken. Ik zet hieronder nog aanvullende informatie voor je neer en hoop dat ik je hierbij voldoende heb geholpen. Succes erbij! Het is met alle spellen mogelijk, zoals je al aangeeft is dit mogelijk met de Cheatdevice voor LCS en VCS maar waarschijnlijk zal hij ook wel eens een screen willen maken van een andere game. SVCapture kan je op Google downloaden en hij is compatible met 2.71SE-C en Devhook V0.51. Hiervoor zul je wel eerst Firmwire 1.5 moeten bezitten, heb je Firmwire 2.8 kan je hem nog Downgraden naar Firmwire 1.5 maar indien je 2.81 of hoger hebt is dit tot nu toe helaas nog niet mogelijk. Ik plaats hieronder nog een screen van SVCapture in actie. heb je voor cheatdevice ook firmwire 1.5 of 2.8 nodig? en als je 2.81 hebt hoe moet je naar 2.8 doen? (en hebbie misschien de link van cheatdevice???? als het kan alvast bedankt) Reageren
SummerBase Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 heb je voor cheatdevice ook firmwire 1.5 of 2.8 nodig? en als je 2.81 hebt hoe moet je naar 2.8 doen? (en hebbie misschien de link van cheatdevice???? als het kan alvast bedankt) Om de Cheatdevice te kunnen draaien heb je Devhook nodig. Devhook is een programma die het mogelijk maakt om bepaalde dingen en dus ook screens te maken die normaal niet kunnen. Echter kan je dat pas gebruiken vanaf Firmware 1.5 en dan zul je dus moeten downgraden, omdat dat niet geheel zonder risico is heeft Sony dat verboden en downgraden word per definitie niet besproken op dit forum. Je zult dus aan een 1.5 moeten komen of een Custom firmware, maar daarvoor kun je google raadplegen. Dit forum is zoals ik al zei niet een plek voor illegale/zeden- praktijken. Zelf is de Cheatdevice niet illegaal en zelfs legaal, omdat het niks aan tast, maar het werkt niet omdat de makers van de firmware dat hebben uitgeschakeld wegens veiligheidsoverwegingen. Je kunt de Cheatdevice downloaden op 'Maxbot.com'. Succes. Reageren
aznstryker Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 heb je voor cheatdevice ook firmwire 1.5 of 2.8 nodig? en als je 2.81 hebt hoe moet je naar 2.8 doen? (en hebbie misschien de link van cheatdevice???? als het kan alvast bedankt) Om de Cheatdevice te kunnen draaien heb je Devhook nodig. Devhook is een programma die het mogelijk maakt om bepaalde dingen en dus ook screens te maken die normaal niet kunnen. Echter kan je dat pas gebruiken vanaf Firmware 1.5 en dan zul je dus moeten downgraden, omdat dat niet geheel zonder risico is heeft Sony dat verboden en downgraden word per definitie niet besproken op dit forum. Je zult dus aan een 1.5 moeten komen of een Custom firmware, maar daarvoor kun je google raadplegen. Dit forum is zoals ik al zei niet een plek voor illegale/zeden- praktijken. Zelf is de Cheatdevice niet illegaal en zelfs legaal, omdat het niks aan tast, maar het werkt niet omdat de makers van de firmware dat hebben uitgeschakeld wegens veiligheidsoverwegingen. Je kunt de Cheatdevice downloaden op 'Maxbot.com'. Succes. is deze link goed? ××× geef snel een reactie ben helemaal gta fan !!!! >>> Door SummerBase: Niet linken naar andere sites met door Sony afgekeurde content.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.