runescaper8 (gast) Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 ik heb even een belangrijke vraag(voor mij dan). heb ik eindelijk een tank(van de politie gekrauwt(na 6 keer geprobeert 6 sterren te hallen letterlijk)dus was ik dol blij dat ik een tank had . ik dacht ik ga eerst de tanker in de garage zetten dan save ik, en dan ge ik maar lekker eens een missie doen, ben ik klaar met de missie. save ik weer ga mik naar me garage(ik dach ik ga is lekker de vigilante missie doen en ja hoor, ik doe men garaga op en...........HIJ IS WEG! !, dat gebuerde ook nadat ik eendelijk een cholos car had(ik heb al hun bedrijven al overgenomen dus zijn zo moeilijker te vinden) en zetten hem in mijn garage en hij is weer weg! hoe kan dat en waarom blijven ze niet gewoon staan!? zoals in liberty city, of staan die garage's daar gwn voor de sier ofwa
Advancegta Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Dit is niet meer dan normaal, het is niet meer dan een Bug in VCS. De fout blijkt te zitten in de opslag functie, heel lastig, maar je moet er mee leven. Ik zal hieronder nog een post van SummerBase neerzetten waarop meer informatie over het probleem en andere bugs te lezen is. Nog veel plezier met VCS. Dit is gewoon normaal hoor voor dit spel, in Vice City Stories zitten nou eenmaal veel bugs oftewel fouten, ik noem een kleine selectie op. De Auto's die je opnoemt in de garage verdwijnen gewoon, het blijkt hem te zitten in de opslag functie, heel lastig, maar je moet er mee leven. Auto's die op zijn kop rijden onder de brug over de weg in Main Land- hoofdstraat. Auto's die ineens van kleur veranderen, als je gewoon naar ze kijkt, dit moet hem in het kleur segment zitten van het spel. Ook zijn er nog een paar onzorgvuldigheden met de voertuigen zoals een groot vliegtuig op Escobar Internation Airport te Main Land. Kortom of hier bugfixes voor komen, ik zou het niet weten, maar iedereen met dit spel moet hier mee leven, ook laden sommige gebieden niet goed, maar dat zit hem in je snelheid van je PSP, die is ook precies hetzelfde bij iedereen die hem niet gemod heeft dus dat is ook een probleem. Verder helpt Firmware 3.03 wel bij dit soort problemen, maar niet bij de bugs helaas. Ik hoop dat ik je genoeg ingelicht heb bij dit probleem. Bewerkt: 21 januari 2007 door SummerBase
runescaper8 (gast) Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 owkééj, das dam wel erg jammer(voortaan zal ik gelijk als ik een tanker heb de vigilante doen )
Little Gangster Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Als je de Army kleding weer terugkrijgt dan kan je gewoon een tank jatten uit de legerbasis, zonder beschoten te worden.
Dizzee Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Gebruik voortaan de zoekfunctie svp. Deze bug is al meerdere malen genoemd.
Recommended Posts