TL rich Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Ik denk dat dit een goede manier is om te oefenen , dus... onderwerp ; auto soort ; signature max size ; 500 x 150 render ; ja premade ; mag animatie ; nee datum van inlevering ; z.s.m bijgaand mijn inlevering... Bewerkt: 22 januari 2007 door TL rich
TL rich Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 natuurlijk ! ik zie je sig tegemoet !
TL rich Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) M4X je sig ziet er goed uit ! ook jij veel succes ! Mensen stemmen maar ! Er kan gestemd worden tot en met 26 Januari aanstaande ! Groet ! >>> Door .Levi.: Stemmen t/m 26 januari, geen dag later. Lees de regels.<<< sorry Levi... Bewerkt: 24 januari 2007 door TL rich
BigM Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Stem : TL Reden : Ik vind zijn sig meer rustiger . Mooi in de nadruk van die wagen . En erg leuk en mooi opheen gebrusht .
Twankala Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 ik zeg die van TL rich, ik weet niet precies wat, maar die van hem spreekt me heel erg aan, ik kan mezelf er goed in vinden. die van M4X juist het tegenovergestelde
tiesto Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 stem: tl rich ik vind de signature van hem mooier en het is wat spectaculerder m4x: ik vind die van jouw zeker niet slecht maar hij is een beetje standaard en volgens mij ook best snel gemaakt
TL rich Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Dient deze battle niet gesloten te worden
RonaldVC Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Dient deze battle niet gesloten te worden Ik stond net op het punt het topic te sluiten. Als je een battle wint dien je maximaal twee dagen na de laatste stemdag een pb te sturen naar .Levi., Slimm, of mij, om te melden dat je de battle gewonnen hebt. Pas daarna sluiten wij het topic en werken we de ranking bij. Het is intussen 4 dagen later, wat dus inhoudt dat de battle gesloten wordt zonder puntenverdeling. Lees voor meer informatie de Battle en contest regels door . Derhalve dus, battle gesloten en helaas geen punten verdiend.
Recommended Posts