Mirrrr Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 :$ Ik krijg hem nie voor elkaar. Alvast bedankt
SummerBase Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Toreno's last flight - Passed! Ik heb de missie: 'Torino's last flight' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. Je bent het zat en het is tijd om Toreno een lesje te leren. Ga naar het heli platform in San Fierro en probeer hem neer te schieten aldaar. Helaas neemt hij de helikopter en hij gaat er dus vandoor; pak de Rocket Launcher en spring op de naast gelegen motorfiets. Achtervolg hem over de snelweg en haal hem een heel stuk in. Ga op een gegeven moment klaar staan en schiet als een gek in het rond, als hij dan langs vliegt zal hij onbetwist geraakt zijn door de enorme aanval. De helikopter stort neer en je hebt de missie behaald, en vanaf dat moment heb je absoluut geen last meer van die geheim ogende man. Naast dat heb ik de savegame in de bijlage gedaan, veel succes met de verdere missies die gaan komen. En mocht er nog wat wezen roep maar hoor Mirrrr! Beloning: $18.000,- GTASAsf8.b Bewerkt: 21 januari 2007 door SummerBase
Mirrrr Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Toreno's last flight - Passed!Ik heb de missie: 'Torino's last flight' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. Je bent het zat en het is tijd om Toreno een lesje te leren. Ga naar het heli platform in San Fierro en probeer hem neer te schieten aldaar. Helaas neemt hij de helikopter en hij gaat er dus vandoor; pak de Rocket Launcher en spring op de naast gelegen motorfiets. Achtervolg hem over de snelweg en haal hem een heel stuk in. Ga op een gegeven moment klaar staan en schiet als een gek in het rond, als hij dan langs vliegt zal hij onbetwist geraakt zijn door de enorme aanval. De helikopter stort neer en je hebt de missie behaald, en vanaf dat moment heb je absoluut geen last meer van die geheim ogende man. Naast dat heb ik de savegame in de bijlage gedaan, veel succes met de verdere missies die gaan komen. En mocht er nog wat wezen roep maar hoor Mirrrr! Beloning: $18.000,- Alsnog bedankt he. Je bent een kanjer @ Patrick thanx voor het downloaden Bewerkt: 21 januari 2007 door Mirrrr
Recommended Posts