Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ik heb een nieuwe sig gemaakt.. Ik vind die konijntjes van Rayman Raving Rabbids zo vet :puh::puh: Ik heb er een animatie van gemaakt, daarom zijn de plaatjes een beetje van slechte kwaliteit geworden.. Ook nog een simpele avatar die er nog bij past.

ravingrabbitsanimationp6ox.gif

Wat vinden jullie ervan :)?

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

@ Mastermind: Op deze manier hoor je niet te raten, geef bijvoorbeeld aan waarom je het leuk vindt, en waarom eventueel niet. Geef dus onderbouwende kritiek. Lees voor meer info de Showroom Regels nog een keer door.

@ Puma: Ik heb de sig even toegevoegd in je post, want verander je van signature weet niemand meer wat er gerate/beoordeeld moet worden. Bovendien is de signature qua kb's veel te groot voor het forum. Ruim 250kb, terwijl maximaal 100kb is toegestaan. Je mag hem dus niet gebruiken op het forum. Even veranderen dus, voordat iemand van de admin hem verwijderd.. ;)

Geplaatst:

Wel goed gedaan hoor puma de beelden vind ik erg goed gedaan jij heb de beelden achter elkaar gezet en dat vind heel goed gedaan veel meer kan ik er niet over zeggen

Greetings Syfes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...