yvea0 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) ik druk "w" in nu ga ik dus steeds sneller Ik laat nu "w" los, nu ga ik langzamer Ik wil die snelheid waarmee hij langzamer gaat zo klein maken, dat het een soort cruise control word Maar als je op "s" drukt dat hij dan wel langzamer gaat Snap je? hoe verander ik dit in de handling? Ik hoop dat iemand me kan helpen, Yvea Bewerkt: 21 januari 2007 door yvea0 Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Dus je bedoelt de snelheid waarmee hij veder blijft rijden zonder ''w'' in te drukken of bedoel je de snelheid die dan afneemt? Reageren
yvea0 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Dus je bedoelt de snelheid waarmee hij veder blijft rijden zonder ''w'' in te drukken of bedoel je de snelheid die dan afneemt?BIJV, ik rijd met me autoik druk "w" in nu ga ik dus steeds sneller Ik laat nu "w" los, nu ga ik langzamer Ik wil die snelheid waarmee hij langzamer gaat zo klein maken, dat het een soort cruise control word Maar als je op "s" drukt dat hij dan wel langzamer gaat Snap je? Yvea Reageren
DaBeast Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Heb ik al eens geprobeert, maar dit kan helaas niet met de handling. Mischien kan je dit Memory hacken of SCM'en. Maar zover ik weet, gaat dit dus niet met de handling... Wat je wel kan doen, is iemand vragen om dit voor je te SCM'en of te Mem-Hacken. Personen als Jarno en JGuntherS kunnen je waarschijnlijk verder helpen. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
yvea0 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Die pm wil maar niet... Ik krijg een error, en geen gta-games error Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.