robinho123 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 als je met san andreas alle gebieden van bijvoorbeeld de ballas heb overgenomen wat gebeurt er dan met hun verdwijnen ze ofzo Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ja, op de plek waar normaal Balla's en Vago's rondlopen, lopen nu leden van de Grove Street gang rond. Reageren
robinho123 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 en die zijn compleet verdwenen en komen nooit meer trug? ik bedoel niet 1 van hun gebieden maar als je alle gebieden van hun hebt Reageren
Bling Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 en die zijn compleet verdwenen en komen nooit meer trug?ik bedoel niet 1 van hun gebieden maar als je alle gebieden van hun hebt Indien je echt alle gebieden hebt veroverd, en je status "Gang Territory" dus op 100% staat, zul je nooit meer last hebben van de Vagos en Ballas. Deze twee gangs zijn dan namelijk uit de stad verdwenen, en je zult ze dan inderdaad nooit meer tegenkomen. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) en die zijn compleet verdwenen en komen nooit meer trug?ik bedoel niet 1 van hun gebieden maar als je alle gebieden van hun hebt jep als je al de plekken hebt veroverd dus 100% hebt (dat staat bij de stats) dan heb je geen een andere gang meer in de weg EDIT: Bling was me voor... Bewerkt: 21 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
robinho123 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 oke dan thnks Reageren
Twankala Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 maar je hebt ook een plek in het noorden van het 2e eiland, waar je ook soms bellas hebt en een gangwar kan voeren. Reageren
Bling Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 maar je hebt ook een plek in het noorden van het 2e eiland, waar je ook soms bellas hebt en een gangwar kan voeren. Dit is alleen het geval indien er een bepaalde glitch bij je is opgetreden, waardoor er ook Ballas spawnen in San Fierro. Deze glitch wordt veroorzaakt doordat je te ver van de kust vandaan bent gevlogen. Met een beetje pech kan deze glitch dus ook al optreden tijdens de missie "Saint Mark's Bistro". Helaas is er niks meer aan te doen als je deze glitch eenmaal hebt, maarja, zo heel erg veel last heb je er denk ik ook niet van. Sommige spelers proberen deze glitch zelfs expres te veroorzaken, zodat ze ook met de Ballas kunnen spelen in San Fierro. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Maar ik heb eens meegemaakt, dat ik alle gebieden van de ballas had verovert, en toch liepen ze er nog rond? Hoe kan dit? Reageren
michaelfivez Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Als je alle gebied hebt veroverd lopen er ook gewoon ballas rond in jouw gebieden Reageren
Bling Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Als je alle gebied hebt veroverd lopen er ook gewoon ballas rond in jouw gebieden Dit is niet waar. Alle Ballas zullen uitgeroeid zijn en niet meer voorkomen in Los Santos. Het kan inderdaad zo zijn dat er nog wat Ballas rondlopen in San Fierro, die daar dus terecht zijn gekomen door middel van de glitch, die optreed als je té ver van de kust vandaan bent. In Los Santos zul je ze echter niet meer aantreffen. Als dit wel zo is moet je dus voor de zekerheid nog maar even bij "Achievement" onder "Stats" kijken, en kijken of je "Gang Territory" status daadwerkelijk wel op 100% staat. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ik had laatst Vagos in Las Venturas (dat haventje bij de Golden Gate Bridge zeg maar) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) @ Time-Bandit:Bedoel je niet San Fierro? Daar is die "Golden Gate Bridge"toch Je hebt in dat geval de glitch die Bling beschreven had uitgevoerd (per ongeluk, bij de missie Saint Mark's bistro ofzo) En welkom op het forum Bewerkt: 22 januari 2007 door MartyCeha Reageren
Dx11 Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 @ Time-Bandit:Bedoel je niet San Fierro? Daar is die "Golden Gate Bridge"toch Je hebt in dat geval de glitch die Bling beschreven had uitgevoerd (per ongeluk, bij de missie Saint Mark's bistro ofzo) En welkom op het forum Het is door het hele spel mogelijk, als je uren van de kust blijft vliegen kan je dachtik 280 gebieden erbij krijgen door heel san andreas... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Maar dat wil ik dus niet, ik ga dat mooi niet doen Als je dan toevallig allerlei onschuldige mensjes aan het afknallen bent kun je nog wel eens een homie doodknallen. Daar gaat mijn Criminal Rating Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.