MASTERMIND Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Maar dat wil ik dus niet, ik ga dat mooi niet doen Als je dan toevallig allerlei onschuldige mensjes aan het afknallen bent kun je nog wel eens een homie doodknallen. Daar gaat mijn Criminal Rating Zo erg onlaag gaat het dan ook niet weer hoor Bij de andere GTA's wel, maar bij sa niet. Reageren
maikel jonson Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 maar als je de cheat gang members spawn faster indrukt komen de ballas dan niet terug Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 @ Time-Bandit:Bedoel je niet San Fierro? Daar is die "Golden Gate Bridge"toch Je hebt in dat geval de glitch die Bling beschreven had uitgevoerd (per ongeluk, bij de missie Saint Mark's bistro ofzo) En welkom op het forum Het is door het hele spel mogelijk, als je uren van de kust blijft vliegen kan je dachtik 280 gebieden erbij krijgen door heel san andreas... Rustig, het zijn (maar) 178 gebieden in totaal. Dat staat hier in dit topic. Zoek de eerste post van Preddy Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 @ Time-Bandit:Bedoel je niet San Fierro? Daar is die "Golden Gate Bridge"toch Je hebt in dat geval de glitch die Bling beschreven had uitgevoerd (per ongeluk, bij de missie Saint Mark's bistro ofzo) En welkom op het forum Het is door het hele spel mogelijk, als je uren van de kust blijft vliegen kan je dachtik 280 gebieden erbij krijgen door heel san andreas... Rustig, het zijn (maar) 178 gebieden in totaal. Dat staat hier in dit topic. Zoek de eerste post van Preddy je hebt gelijk haha ik had iets teveel gezegt, wist het niet zeker ik denk ik post gelijk die guide om al die extra gebieden te krijgen (engels) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.