Da Phoenix Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik ben van plan een Verdant Meadows Stad te maken. alleen je kan maar 6 nieuwe objecten invoegen. maar kan je wel een nieuwe IMG maken en dat ingame krijgen dus dat je dan meer objecten hebt? want ik heb een F1 Circuit gedownload en daar zaten ook nieuwe IMG bestanden bij! Reageren
Boris H. Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Kun je niet beter al bestaande gebouwen samenvoegen tot een stad? Dat heb ik al eens eerder gedaan en zo een stadje gecreeerd. en dan gewoon wegen ertussen e.d. p.s. ik heb een extra san andreas map en kan nu helpen! pm me maar voor wat er moet gebeuren. Boris H. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Kun je niet beter al bestaande gebouwen samenvoegen tot een stad?Dat heb ik al eens eerder gedaan en zo een stadje gecreeerd. en dan gewoon wegen ertussen e.d. p.s. ik heb een extra san andreas map en kan nu helpen! pm me maar voor wat er moet gebeuren. Boris H. kan wel maar peter99 heeft een schans gemaakt en die wil ik op het einde van de startbaan neerzetten.. Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Volgens mij kun je zelfs als je een nieuwe IMG aanmaakt niet meer dan 5 objecten toevoegen aan San Andreas hoor, maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Wat ik je wel met zekerheid kan zeggen is hoe je een nieuw IMG archief kan maken. Als je de MultiIMG van Jarno gebruikt, kun je simpelweg een nieuwe IMG maken met dat programma, gebruik je de IMG-Tool van spooky dan moet je even je IMG kopieren en alle bestanden verwijderen op één na. Vervolgens voeg je je eigen bestanden toe en kun je het bestand dat je overgelaten had van de orginele IMG verwijderen. Nu moet je je IMG aanmelden in de gta.dat, dus open deze met kladblok (rechtermuisknop ---> openen met). Meteen ergens bovenaan zie je een rijtje met paths naar IMG archieven. Kopieer daar een regel van en plak hem eronder. Verander het path van je regel naar het path waar jij je IMG geplaasts hebt gezien vanaf de GTA root map (dus exclusief C:\blabla). Wil je ook nog je eigen IDE en IPL aanmaken voor dat IMG archief, dan moet je die op dezelfde manier aanmelden in de gta.dat alleen dan onder het rijtje IDE's en IPL's Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Het lukte wel ik heb 19 bestanden aan een IMG Toegevoegt Bedankt Allemaal Da Phoenix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.