SlayerTwist Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik wil graag weten wat het nut van sommige auto's is.. Bijvoorbeeld: Naam: Towntruck Nut: Auto meeslepen ------------------------ Naam: Tractor Nut: Auto meeslepen Ik weet niet wat het nut van de Dozer en Dumper is.. Ik wil graag ook weten met welke auto's er nog meer iets gebeurt met num lock cijfer 8 en 2. Ik wil dus bijvoorbeeld weten wat je kan optillen met de dozer en wat je op de dumper kan zetten enzo.. Reageren
SWYV Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 nut van dozer en dumper is dat zij te bruikbaar zijn in de missies van ergens in las venturas woestijn: quarry Reageren
Bling Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Een auto in GTA hoeft niet bepaald ergens in uit te blinken, op het uiterlijk na. Dus hoeft hij niet perse ergens nuttig voor te zijn. Rockstar heeft er gewoon voor gekozen om zoveel mogelijk verschillende auto's in San Andreas te zetten, wat dus realistisch is. De Dozer en de Dumper worden gebruikt tijdens de Quarry missies en dienen dus als hulpmiddel tijdens deze missies. Er zijn inderdaad een aantal voertuigen waarbij je met de num. 8 en 2 (PC versie) iets kunt laten bewegen, zoals bijvoorbeeld een laadklep. Een aantal voorbeelden bij welke voertuigen dit het geval is; Dumper Packer Forklift Towtruck Andromana Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Een auto in GTA hoeft niet bepaald ergens in uit te blinken, op het uiterlijk na. Dus hoeft hij niet perse ergens nuttig voor te zijn. Rockstar heeft er gewoon voor gekozen om zoveel mogelijk verschillende auto's in San Andreas te zetten, wat dus realistisch is. De Dozer en de Dumper worden gebruikt tijdens de Quarry missies en dienen dus als hulpmiddel tijdens deze missies. Er zijn inderdaad een aantal voertuigen waarbij je met de num. 8 en 2 (PC versie) iets kunt laten bewegen, zoals bijvoorbeeld een laadklep. Een aantal voorbeelden bij welke voertuigen dit het geval is; Dumper Packer Forklift Towtruck Andromana Ik wist die allemaal al :o Behalve die van de Packer en Andromada. Die Packer is wel handig. Nu weet ik teminste hoe ik auto's op de packer moet zetten, want ze vallen er al vanaf Vice City bij mij steeds af Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Volgens mij is het belangrijkste nut v/d auto('s) om van A naar B te reizen , uiteraard zijn er alternatieve voertuigen en natuurlijk de benenwagen . Wat betreft de Dozer, deze wordt ook gebruikt in de missie Deconstruction en daarnaast ook de Cement Truck om de put vol te laten lopen met cement . Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ik vind die Packer nog steeds onhandig. Had net geprobeert auto's erop en er tussen te zetten, maar het werkt nog steeds niet. Ze blijven van die Packer vallen.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 De packer kun je als mobiele schans gebruiken om ergens overheen te springen waar nog geen schans staat Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Grote auto's geven alleen maar overlast vindt ik, ik hou van snelle en kleinere auto's zoals de Cheetah enzo Reageren
michaelfivez Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 De packer kun je als mobiele schans gebruiken om ergens overheen te springen waar nog geen schans staat Je kunt er niet vanaf schansen: Je bots er gewoon tegen Reageren
Silverbyte Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Wat in sommige gevallen ook handig is, is om je auto tegen een muurtje te parkeren, op de auto gaan staan, en op het dakje klimmen. Dit vind ik altijd erg handig bij daken en richeltjes waar je normaal gesproken nét niet bij kunt. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Misschien even ter informatie, maar hij/zij vroeg alleen wat het nut is van deze auto's: Towntruck, Tractor, Dozer en Dumper (zie zijn/haar eerste post). Dus het is beetje zinloos om te zeggen wat het nut is van auto's in het algemeen. Sorry, maar ik heb geprobeerd vriendelijk te antwoorden. SlayerTwist Geplaatst 21 Jan 2007, 16:40:43 Ik wil graag weten wat het nut van sommige auto's is.. Bijvoorbeeld: Naam: Towntruck Nut: Auto meeslepen ------------------------ Naam: Tractor Nut: Auto meeslepen Ik weet niet wat het nut van de Dozer en Dumper is.. Ik wil graag ook weten met welke auto's er nog meer iets gebeurt met num lock cijfer 8 en 2. Ik wil dus bijvoorbeeld weten wat je kan optillen met de dozer en wat je op de dumper kan zetten enzo.. Bewerkt: 23 januari 2007 door MASTERMIND Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.