Mathijs MdG Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik heb weer is een nieuwe sig gemaakt want de oude, tja, werd al aardig stoffig. Ik heb dit keer geen render gebruikt. Dit is er uigekomen: Wat vinden jullie? Ps: Worms MdG is mijn nieuwe naam op een ander forum. MvG Mathijs MdG Reageren
TL rich Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 persoonlijk vind ik je achtergrond erg mooi , lettertype vind ik persoonlijk minder , 8/10. groet. Reageren
Jericho Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Nice sig ! Background: 91% Afbeelding: 82 % Font: 80% Totaal: 84,3% Bewerkt: 21 januari 2007 door Jericho Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ziet er zeker mooi uit! Alleen kun je de volgende keer beter de letters en de achtergrond tot één geheel voegen. Nu lijken ze er gewoon opgeplakt. Misschien dat er ook wat meer mee gedaan had mogen worden (met de letters bedoel ik). Al met al zeker geen slechte sig! 85% Reageren
Mathijs MdG Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik heb even de tekst op overlay gezet zodat het wat meer in de achtergrond zit. Ik vind het zelf minder mooi dus ik laat het zo. Reageren
gammie_ Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Op het eerste gezicht is het echt heel goed gelukt! Vooral nu je de tekst op overlay hebt gezet. Plus Punten Je background is heel erg mooi, leuke effecten op toe gebracht! Min Punten Eigenlijk weinig op aan te merken maar als ik naar je font kijkt verstoord het naar mijn mening een beetje, het is té overheersend. Ik zou het ietsjes kleiner doen. Verder is de tekst niet echt duidelijk hij valt door het zwarte onduidelijk op. Conclusie Eerste indruk: 8.5 Background: 8.5 Effecten: 8.0 Font: 7.0 Eindcijfer: 8.0 Global. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.