Puma Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Hey sommigen zullen het spel "Rayman Raving Rabbids" wel kennen... Maar ken je deze vette sh!t al???!?!?!! Die filmpjes zijn zooo enorm vet!! Als je even naar beneden scrolled zijn er nog veel meer filmpjes die je kunt bekijken!! Dit zou voor mij de grootste reden zijn om de Wii te kopen!! Bewerkt: 21 januari 2007 door Puma Reageren
kristof01 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik vind het filmpje niet zo Hilarisch... Reageren
ArticLight Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Wist ik al lang. Opzich wel grappig, ja Maar om er nu een heel topic voor aan te maken... Reageren
DdJDean Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ja die filmpjes ken ik wel van die konijnen. Best wel grappig. Deze filmpjes heb ik ook al gezien in Gamekings op TMF. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Zo grappig vind ik het niet... Reageren
Dikbuik Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ga je ze op ieder forum wat je kent posten puma ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.