Jump to content

Fout in info SA

Ironfist

Recommended Posts

er wordt altijd gezegd dat SA de eerste game is waar je in kan zwemmen,dit is fout :rolleyes:

je kon al(voor een zéér beperkte tijd)zwemmen in gta london

en ook maar op een bepaald plek(helemaal beneden links van de kaart)

je kan ook schieten terwijl je zwemt

maar blijf je te lang in het water,krijg je "your brown bread" te zien :lol:

Delen op andere websites

• 2 weken later...

ik wil nu echt geen gta 1 of 2 of londen spelen

Die vindt ik niks meer aan.

Ik speel alleen nu 3d spellen dat vindt ik dan nog wel leuk.

GTA III, Vice City en natuurlijk San Andreas

Delen op andere websites

ik speelde toen ik klein was gta 1 en zo.... grapje hoor ik speelde laatst nog gta 1 tot en met 2 maar dat was voor dat ik gta san andreas kocht ik ben nu elke uur en min. die ik vrij heb achter ps2 gta san andreas aan het spelen

Delen op andere websites

ik vindt alle gta`s vet maar het is gewoon zo .... een verbeterde versie is altijd beter maar het hoefd niet te zijn dat iedereen de verbeterde versie zoals san andreas leuker vindt dan een vorige versie zoals vice city

Delen op andere websites

• 2 weken later...
ik vindt alle gta`s vet maar het is gewoon zo .... een verbeterde versie is altijd beter maar het hoefd niet te zijn dat iedereen de verbeterde versie zoals san andreas leuker vindt dan een vorige versie zoals vice city

hey hellow ik heb ff een vraagje ik heb XP en GTA II weete jullie waar ik een update vaar GTA II kan downloaden zowdat ie het onder XP doet :unsure:

Delen op andere websites

• 2 weken later...

hey hellow ik heb ff een vraagje ik heb XP en GTA II weete jullie waar ik een update vaar GTA II kan downloaden zowdat ie het onder XP doet :unsure:

dit stond al in een ander forum <_< <_<

maaaaare goed echt een beetje oftopic

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...