Jericho Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Type: Signature Stijl: Gta: sa Grootte: kies zelf maar Afbeelding: mag je ook zelf kiezen, liefst iets met cj en sweet Tekst: Jericho Rand: 2x border Kleuren: de kleur die best bij render past Reageren
deagle Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Ook deze doe ik wel . Edit : Sorry , Graphics Team maar ik dacht dat Jericho een aanvraag deed in het ' Userbar Aanvraag ' - topic aangezien hij gisteren datzelfde deed ... Nogmaals sorry ! Bewerkt: 21 januari 2007 door Nicsan Reageren
Jericho Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Gaat iemand dit nog doen ??? Als woensdag nog niemand iets gedaan heeft mag er een slotje op. Reageren
kristof01 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) Gaat iemand dit nog doen ??? Als woensdag nog niemand iets gedaan heeft mag er een slotje op. Als je je titel naar non-team laat zetten wil ik het wel eens proberen. Je kunt je titel lateren veranderen door een PB naar slimm of .Levi. te sturen >>> Door RonaldVC: Of naar mij.. <<< Mijn excuses RonaldVC :$ Bewerkt: 31 januari 2007 door kristof01 Reageren
Jericho Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Gaat iemand dit nog doen ??? Als woensdag nog niemand iets gedaan heeft mag er een slotje op. Als je je titel naar non-team laat zetten wil ik het wel eens proberen. Je kunt je titel lateren veranderen door een PB naar slimm of .Levi. te sturen >>> Door RonaldVC: Of naar mij.. <<< Mijn excuses RonaldVC :$ Je mag hem maken Reageren
kristof01 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Gaat iemand dit nog doen ??? Als woensdag nog niemand iets gedaan heeft mag er een slotje op. Als je je titel naar non-team laat zetten wil ik het wel eens proberen. Je kunt je titel lateren veranderen door een PB naar slimm of .Levi. te sturen >>> Door RonaldVC: Of naar mij.. <<< Mijn excuses RonaldVC :$ Je mag hem maken Ok, ik zal proberen. Reageren
Jericho Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Gaat iemand dit nog doen ??? Als woensdag nog niemand iets gedaan heeft mag er een slotje op. Als je je titel naar non-team laat zetten wil ik het wel eens proberen. Je kunt je titel lateren veranderen door een PB naar slimm of .Levi. te sturen >>> Door RonaldVC: Of naar mij.. <<< Mijn excuses RonaldVC :$ Je mag hem maken Ok, ik zal proberen. Bedankt ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.