Jump to content

Dringend hulp nodig!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste forum leden,

Ik heb echt een probleem, waarbij ik hoop dat ik dringend geholpen word.

Ik had me nieuwe videokaart gekocht, nu sluit ik hem aan en krijg ik de

melding you dont havent connect the power cable, maar alles zit gewoon

goed, ik douw hem zowat kapot, op de hoop dat hij power krijgt.

Wat kan dit zijn? Help me echt binnen de meeste mogelijkste minuuten.

Bewerkt: door ~Mario~
Beste forum leden,

Ik heb echt een probleem, waarbij ik hoop dat ik dringend geholpen word.

Ik had me nieuwe videokaart gekocht, nu sluit ik hem aan en krijg ik de

melding you dont havent connect the power cable, maar alles zit gewoon

goed, ik douw hem zowat kapot, op de hoop dat hij power krijgt.

Wat kan dit zijn? Help me echt binnen de meeste mogelijkste minuuten.

ga gewoon terug na de winkel waar je hem kocht (Die video krt) en vraag je of het personeel hem wil instaleren enzo dat doe ik ook al tijd :Y

EDIT: Sorry dan kan ik je niet helpen....

Bewerkt: door 60

Wie weet heb je een foute kabel ofzo, veel verstand heb ik er niet van. Maar alle kleine beetjes helpen. :t

Edit wie weet wil je er een foto van maken?

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Hoe kan je er nu zo zeker van zijn dat alles goed zit? Als je het kabeltje er echt helemaal induwt heb je 'm waarschijnlijk bij de eerste keer al kapot geduwd of is 't kabeltje gevallen. Heb je de handleiding helemaal goed gelezen; juiste slot e.d.?

Belangrijk:

1. Stuurprogramma's van vorige stap verwijderen, stroom afsluiten, oude videokaart eruit.

2. Nieuwe videokaart erin, stroom weer aansluiten, nieuwe stuurprogramma's instaleren.

Geplaatst:

Druk er eens zo'n andere molex (stekker aan je voeding) in

Je hebt er vast wel meer over

Een foto helderd heel erg op!

Bedankt voor al jullie hulp, maar ik had de fout al gevonden. Het zat namelijk in de aansluit

kabel, die pinnetjes die erin zaten had ik ergens tegen aangestoten, waardoor ik ze weer

heb geprobeerd recht te trekken. En toen lukte het gelukkig weer wel. Ik heb eigenlijk nog

een klein vraagje over die videokaart wat helemaal niet zo dringend is, maar wat ik toch ook wel graag zou willen weten. In de handleiding en op de achterkant van de doos staat het volgende: 128/256/512Mb, wat heeft dit te betekenen? Kan ik hem dus ook gebruiken op 512Mb of dat weer niet?

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Om te kijken wat je pc inzich heeft kun je directx gebruiken.

Druk op uitvoeren bij het menu start.en typ dxdiag

dan verschijnt er een programma druk op beeldscherm.

Kijk bij totaal geheugen en daar staat het.

Groeten jensbrinkman

Geplaatst:

Net zoals in m'n pm staat:

De handleiding is waarschijnlijk hetzelfde voor alle versies. Jij hebt de 256 MB versie, en niet de 512 MB versie. Meer is het niet

Geplaatst:

Sorry maar toch houd ik het hetzelfde probleem, met dat me pc steeds dezelfde

melding krijgt, het lijkt wel of me stekker er steeds uitvalt, of dat ik wat verkeerd doe.

Wie heeft er nog meer de his ati radeon x1300 videokaart? Misschien dat die me dan even

kan helpen, want ik heb zo het gevoel dat ik gewoon wat verkeerd doe.

Mijn videokaart

Ik hoop dat iemand hem dus ook heeft.

Geplaatst:

laat ff een plaatje zien hoe die bij jou in je pc zit

conroleer of het stroomstekertje goed vastzit

start in veilige modus op verwijder de programas en drivers en instaleer alles opnieuw en als t dan nog niet lukt moet je maar naar de winkel gaan

Geplaatst:

Daar valt niets aan te zien, of zeker niet mee terug naar de winkel te gaan, terwijl

hij het soms wel gewoon doet. Alleen ik moet die Ati connector er zo hard indouwen

wil ik die melding niet krijgen, dus hij doet het dus wel, maar ik word ik gek van dat

hij steeds terug kaatst.

Geplaatst:

Ik heb het eindelijk helemaal perfect zitten, en ja nu echt! Hij kon namelijk ook een de ingang

daarnaast, wat wat makkelijker ging dan al dat geklooi, door de verkeerde poort. Alleen nu zit ik

nog met een klein minpuntje. Als ik naar Dxdiag ga, en ik klik direct 3d testen aan, dan doet hij het

heel even en valt hij uit, dan heb ik geen beeld meer dus. Waarschijnlijk is er nog iets mis met me 3d

hoe zou ik dit dan eventueel kunnen oplossen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...