~Mario~ Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Beste forum leden, Ik heb echt een probleem, waarbij ik hoop dat ik dringend geholpen word. Ik had me nieuwe videokaart gekocht, nu sluit ik hem aan en krijg ik de melding you dont havent connect the power cable, maar alles zit gewoon goed, ik douw hem zowat kapot, op de hoop dat hij power krijgt. Wat kan dit zijn? Help me echt binnen de meeste mogelijkste minuuten. Bewerkt: 21 januari 2007 door ~Mario~ Reageren
60 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Beste forum leden,Ik heb echt een probleem, waarbij ik hoop dat ik dringend geholpen word. Ik had me nieuwe videokaart gekocht, nu sluit ik hem aan en krijg ik de melding you dont havent connect the power cable, maar alles zit gewoon goed, ik douw hem zowat kapot, op de hoop dat hij power krijgt. Wat kan dit zijn? Help me echt binnen de meeste mogelijkste minuuten. ga gewoon terug na de winkel waar je hem kocht (Die video krt) en vraag je of het personeel hem wil instaleren enzo dat doe ik ook al tijd EDIT: Sorry dan kan ik je niet helpen.... Bewerkt: 21 januari 2007 door 60 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Nee, want alles zit gewoon goed, dus ik wil weten wat er fout is. Reageren
Rullez Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Wie weet heb je een foute kabel ofzo, veel verstand heb ik er niet van. Maar alle kleine beetjes helpen. Edit wie weet wil je er een foto van maken? Bewerkt: 21 januari 2007 door Rullez Reageren
Goliat Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Hoe kan je er nu zo zeker van zijn dat alles goed zit? Als je het kabeltje er echt helemaal induwt heb je 'm waarschijnlijk bij de eerste keer al kapot geduwd of is 't kabeltje gevallen. Heb je de handleiding helemaal goed gelezen; juiste slot e.d.? Belangrijk: 1. Stuurprogramma's van vorige stap verwijderen, stroom afsluiten, oude videokaart eruit. 2. Nieuwe videokaart erin, stroom weer aansluiten, nieuwe stuurprogramma's instaleren. Reageren
Schno009 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Druk er eens zo'n andere molex (stekker aan je voeding) in Je hebt er vast wel meer over Een foto helderd heel erg op! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Bedankt voor al jullie hulp, maar ik had de fout al gevonden. Het zat namelijk in de aansluit kabel, die pinnetjes die erin zaten had ik ergens tegen aangestoten, waardoor ik ze weer heb geprobeerd recht te trekken. En toen lukte het gelukkig weer wel. Ik heb eigenlijk nog een klein vraagje over die videokaart wat helemaal niet zo dringend is, maar wat ik toch ook wel graag zou willen weten. In de handleiding en op de achterkant van de doos staat het volgende: 128/256/512Mb, wat heeft dit te betekenen? Kan ik hem dus ook gebruiken op 512Mb of dat weer niet? Bewerkt: 22 januari 2007 door ~Mario~ Reageren
Wrieh Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Om te kijken wat je pc inzich heeft kun je directx gebruiken. Druk op uitvoeren bij het menu start.en typ dxdiag dan verschijnt er een programma druk op beeldscherm. Kijk bij totaal geheugen en daar staat het. Groeten jensbrinkman Reageren
Schno009 Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Net zoals in m'n pm staat: De handleiding is waarschijnlijk hetzelfde voor alle versies. Jij hebt de 256 MB versie, en niet de 512 MB versie. Meer is het niet Reageren
~Mario~ Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Sorry maar toch houd ik het hetzelfde probleem, met dat me pc steeds dezelfde melding krijgt, het lijkt wel of me stekker er steeds uitvalt, of dat ik wat verkeerd doe. Wie heeft er nog meer de his ati radeon x1300 videokaart? Misschien dat die me dan even kan helpen, want ik heb zo het gevoel dat ik gewoon wat verkeerd doe. Mijn videokaart Ik hoop dat iemand hem dus ook heeft. Reageren
tomosbb Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 laat ff een plaatje zien hoe die bij jou in je pc zit conroleer of het stroomstekertje goed vastzit start in veilige modus op verwijder de programas en drivers en instaleer alles opnieuw en als t dan nog niet lukt moet je maar naar de winkel gaan Reageren
~Mario~ Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Daar valt niets aan te zien, of zeker niet mee terug naar de winkel te gaan, terwijl hij het soms wel gewoon doet. Alleen ik moet die Ati connector er zo hard indouwen wil ik die melding niet krijgen, dus hij doet het dus wel, maar ik word ik gek van dat hij steeds terug kaatst. Reageren
tomosbb Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 je kunt em altijd proberen te ruilen als je zo doorgaat met kl*ten maak je hem mischien helemaal kapot Reageren
~Mario~ Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ik heb het eindelijk helemaal perfect zitten, en ja nu echt! Hij kon namelijk ook een de ingang daarnaast, wat wat makkelijker ging dan al dat geklooi, door de verkeerde poort. Alleen nu zit ik nog met een klein minpuntje. Als ik naar Dxdiag ga, en ik klik direct 3d testen aan, dan doet hij het heel even en valt hij uit, dan heb ik geen beeld meer dus. Waarschijnlijk is er nog iets mis met me 3d hoe zou ik dit dan eventueel kunnen oplossen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.