appeltree Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Hoi, mss is dit wel een onderdeel van de club bij Gant Bridge. Maar als je in de gym omhoog gaat naar de donkere ruimte en je gaat naar de coordinatei van de picture hier beneden kom je terrecht in deze club. Je kunt overal doorheen kijken en het lijkt wel een hotel met een gang vol met kamers. Ik kan het niet thuisbrengen, jullie mss wel. Het is er helemaal stil en rustig.. En tot mijn grote verbazing zag ik uiteindleijk een hele club O.o Ik weet niet of dit die club is, maar het ziet er verdacht veel uit als die club. 1 - 2 - 3 - 4 - 5 Gezocht naar deze Easter Egg, maar nog niet gevonden. Reageren
The GamerII Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Dit is een onderdeel van Hidden Interiors. meer informatie kun je hier van Wikigta vinden. Reageren
Bling Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Dit is geen Easter Egg maar gewoon een ongebruikt Interior, dat zich bevindt in hemel B van het Hidden Interrior versum. Aangezien dit geen Easter Egg is, verplaats ik dit topic naar "SA General". Reageren
killerfragger Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 ziet er leuk uit luek gevonden wist dit nog niet Reageren
Dx11 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Kan je even precies vertellen hoe je dit hebt gedaan ik zou het ook wel willen, kan het ook op de ps2/xbox? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Zoals al aangegeven in de eerste post, kun je dit 'hotel' bereiken via het Hidden Interiors Universe, zie de post van Bling voor meer informatie. Reageren
Dx11 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Zoals al aangegeven in de eerste post, kun je dit 'hotel' bereiken via het Hidden Interiors Universe, zie de post van Bling voor meer informatie. dat snapik ook nogwel, maar hij ligt dus op die plek van foto 3? want bij de wikigta kaart zie ik daar niks wat het zou kunnen wezen... edit: ik keek er overheen, het is brothel... Bewerkt: 21 januari 2007 door DX11 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Op foto 3 staat volgens mij inderdaad de coördinaat van het interieur aangegeven. Mocht je er niet zeker van zijn, kun je het altijd zelf nog eens uittesten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.