Noa Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik wil heel graag de naam van de radiozender ''MP3 Player'' veranderen. Ik heb gezien dat je iets in ''american.gxt'' moet veranderen, maar ik heb uren met de kladblok in american.gxt gezocht naar iets met ''MP3'' derin, maar ik heb alleen maar dingen gevonden zoals: ''M23_MP3|-'' (ofzo), maar verder niks. Kan iemand mij misschien verder helpen, ik zou jullie erg dankbaar zijn. Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Goed geprobeert om het met kladblok te openen, maar waar je het eigenlijk mee had moeten openen is de GXT editor. Bovenin de balk vul je het path in naar de american.gxt file van Vice City. Zoek met dit programma naar de ''mp3 player'' en wijzig het naar je eigen tekst. Lees ook de readme van het programma (als die erbij zit). Reageren
Noa Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Hej bedankt, ik ga het proberen. Reageren
Noa Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Nou ik heb het dus gedaan, (goed en handig programmaatje trouwens) maar ik kan dus nergens ''mp3'', ''mp3 player'' of ''radio'' vinden , kan je mij misschien nog verder helpen. (Sorry als ik teveel vraag) EDIT: Laat maar, ik heb het al gevonden. (Enne Wazuup, heel erg bedankt! ) Bewerkt: 21 januari 2007 door Noa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.