joshoon Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Hey, Ik ben bezig met een SA-MP server en k zit met een probleem. Als naar de map Pawno en dan Includes gaat zie je daar een paar bestandjes. En nu moet ik 2 bestandjes hebben. Dutils.inc en Dudb.inc Ik kan ze zelf nergens vinden. Dus als iemand ze wel heeft of ze wle kan vinden, Zou ik ze dan mogen? Alvast bedankt!! Reageren
Azer Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Zijn ze echt niet te vinden op forum.sa-mp.com? Reageren
joshoon Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 nope, kan echt niks vinden :S Reageren
CJansen Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 hier op http://www.dracoblue.com ff zoeken en je hebt ze Reageren
joshoon Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 bedankt Cjansen, Kan ik me server weer voltooien harstikke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.