Jump to content

Help!


Kevin1993

Recommended Posts

Hallo,

Tijdens het installeren van CD1 geeft de Grand Theft Auto InstallShield Wizard dit aan: CRC Error ;The File C:Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto Vice City/anim/cuts doesn't match the file in the setup's .cab file. The medium from wich u are running the setup may be corrupted;Contact u software vendor. :{

En ik heb nog een probleem :

Tijdens het installeren van CD2 rond de 80% geeft de Grand Theft Auto InstallShield Wizard dit aan :

Component Transfer Error :

Ik heb hieronder een wat de wizard aangeeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Tijdens het installeren van CD1 geeft de Grand Theft Auto InstallShield Wizard dit aan: CRC Error ;The File C:Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto Vice City/anim/cuts doesn't match the file in the setup's .cab file. The medium from wich u are running the setup may be corrupted;Contact u software vendor. :{

En ik heb nog een probleem :

Tijdens het installeren van CD2 rond de 80% geeft de Grand Theft Auto InstallShield Wizard dit aan :

Component Transfer Error :

Ik heb hieronder een wat de wizard aangeeft.

Waarschijnlijk is de CD vuil of zit er een krasje op de CD. Kuis hem eens voorzichtig af, en is het een krasje dat er niet meer af gaat.. Dan zal je de moeten installeren zonder radio.. Spijtig, maar je kan dan eens de CD lenen van een vriend. :)

Ik hoorde ook dat je ergens je CD's kon herstellen, dacht in Game-Mania ofzo maar ik weet het niet zeker; iemand anders weet dit wel! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...