Jump to content

Cop Land


Koen729

Recommended Posts

Als je met een stinger en/of een andere wagen naar het 'winkelcentrum' gaat, gebeurd er voor de rest niks bijzonders. En nu over de missie hebben: Inderdaad als je terug naar de manison moet word het lastig. Je kan het artikel dat op Wiki Gta staat hier; http://nl.wikigta.org/index.php/Copland_%28GTA_Vice_City%29 en als andere tip kan ik je geven ga met een normale auto naar het winkelcentrum, en als je eruit komt met de 5 sterren ga je naar de dichtbijzijnde Pay and Spray (in Vice Point) die je kan vinden op je map. Zo heb ik de missie gehaald.

Succes. :cya:

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet dan zo snel mogelijk naar de pay en spray, maar lance is niet zo snel, dus wat ik deed was lance even laten staan, de auto sprayen, desnoods vantevoren een auto voor de pay en spray neerzetten en erheen rennen, dan later lance ophalen, let op dat je hem niet perongelijk doodrijd, hij is erg snel dood bij een klein tikje al... ik heb dus de keer dat het me lukte eerst een auto voor de pay en spray neer gezet, toen een andere auto gepakt (ja dat kan dus) de missie gedaan, als een gek naar de pay en spray gerent, de auto gesprayt, lance op gehaald, en toen naar de mansion...

@michiel, toen ik begon typte jij nog niet... :N

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook heel goed kan werken is met de helikopter gaan, de VCPD Maverick. Deze zet je dan op het strand neer, als je dan uit het winkelcentrum kom, ren je gewoon naar het strand toe, tegen de tijd dat de FBI/SWAT/politie in de buurt komt, is Lance al lang ingestapt, en kan je rustig naar Vercetti Estate vliegen, land daar voor de trappen, en ren naar boven, zo wordt de ontsnapping een stuk makkelijker, maar wel minder leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook heel goed kan werken is met de helikopter gaan, de VCPD Maverick. Deze zet je dan op het strand neer, als je dan uit het winkelcentrum kom, ren je gewoon naar het strand toe, tegen de tijd dat de FBI/SWAT/politie in de buurt komt, is Lance al lang ingestapt, en kan je rustig naar Vercetti Estate vliegen, land daar voor de trappen, en ren naar boven, zo wordt de ontsnapping een stuk makkelijker, maar wel minder leuk.

Die missie lukt mij ook niet, maar Baffie hoe ben je in godsnaam aan het heli-plan gekomen? je kan er alleen maar mee achterruit vliegen, Zo nee, Zal ik de controls willen weten.

Greetz, GTA Monster

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, de meeste mensen hebben het probleem met het de heli-controls, maar je moet idd gewoon de controls wijzigen in het menu. Een helikopter vliegt het heel makkelijk, zeker de VCPD Maverick, als je het vliegen een beetje onder de knie hebt, wordt Cop Land echt steeds gemakkelijker.

Nu het hier toch over CopLand gaat, ik heb gisteren de film ervan gekeken waar Ray Liotta (Tommy Vercetti) ook in meespeelde, nou, eerlijk gezegd is de missie in het spel heel wat spannender dan de film, ik sliep halverwege echt helemaal, dat is in het spel echt een stuk verbeterd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik vindt dat heli plan wel een beetje lastig, maa het zal moete lukken. Ik heb laatst een boot geprobeerd (die achter Mercedes huis) maar dat wou niet egt lukken :( Lance deed raar achter op dat bootje en was toen opeens pleite en daarna flikkerde hij eraf :(

ps ik heb het nou al 4x geprobeerd en steeds mislukt. (vroeger is t me wel een keer gelukt ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
als je cheats gebruikt kun je meteen na de ontploffing: LEAVEMEALONE

gebruiken, dan rij je gewoon rustig naar je huis, zonder politie

Het was hem al gelukt als je naar de post van een paar maanden geleden zou kijken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...