Jump to content

Ken Rosenberg Sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb weer eens een siggie gemaakt en kan het niet laten om hier te postne ^_^ Ik bedoel die van Ken. Hij is wel wat rustig, maar dat is omdat hij anders lelijk werd. Wie kan mij in telletubie taal uitleggen wat er beter aan kan gedaan worden? :clown:

Geplaatst:

Je kan het beter nog een keer in de hoofdpost posten ;).

Over de sig zelf. Het eerste dat me opvalt is dat hij heel erg simpel is. De render is een beetje choppy (slecht dus) En de kleur past niet echt bij de render. Volg wat tuts, zodat je wat effecten erin gooit. En die tekst is VC Style, dus dat zit wel goed.

45%

Geplaatst:

Zo te zien heb je er niet echt veel aangedaan, ik weet dat je een beginner bent dus daar zal ik je niet te hard op afkraken. Ik begin met de min punten gevolgd door de plus punten.

Min Punten

Jammer dat je niets met je background (achtergrond) hebt gedaan, ja had een brush of effect voor kunnen uitkiezen, zoals ik lees stond brush niet echt en dat vind ik ook, maar effecten waren niet verkeerd geweest!

Verder vind ik het jammer dat je Ken een beetje klein erop hebt gezet hij had best wat groter erop gemogen! Ken is er zo te zien gewoon uitgeknipt en opgeplakt, je hebt hem niet ingeblend dat vind ik jammer.

Plus Punten

De kleur past er bij gewoon neutraal geen fratzen! Tekst is VC stijl leuk!

Conclusie

Eerste indruk: 6.0

Bakcground: 5.8

Font (lettertypen): 6.5

Render: 6.0

Effecten: -

Eindcijfer: 6.1

Volg wat tuts (tutorails) ;)

Succes met je verdere signature's! Global.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...