Jump to content

Uithoudingsvermogen verhogen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Hoe verhoog ik me'n uithodingsvermogen? (cheat mag ook)? Ik heb het nodig voor die triathlon!

alvast bedankt!

RIvel

Geplaatst:

IK bedoelde eigenlijk conditie :puh: mijn spieren zijn al het hoogst en de fietsvaardigheid ook!

liefs,

Rivel

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo allemaal!

Hoe verhoog ik me'n uithodingsvermogen? (cheat mag ook)? Ik heb het nodig voor die triathlon!

alvast bedankt!

RIvel

Stamina verhoog je door veel te lopen, zwemmen en fietsen (hmmm triathlon :? ) de gym kan ook helpen maar neem dan wel het loop- of fietstoestel, wat betreft de eerste 3 heb ik met zwemmen altijd sneller 'stamina' dan met lopen of fietsen, daarnaast kan je naast je 'stamina' ook je 'lung capacity' opvoeren tijdens 't zwemmen (duiken). succes 8)

Edit: @ hieronder: er zijn 2 triathlons, in het spel beter bekend als 'Beat the Cock', er hangt een reclame-poster in de Ganton Gym. Ze worden gehouden op het strand van Santa Maria Beach (naast de vuurtoren) en op het strand van Palomino Creek (naast de lege rolstoel). De triathlons kan je alleen in het weekend starten, controleer (niet in/op een voertuig) met L1 (PS2) welke dag v/d week het is, voor de PC met Tab dacht ik. Alleen de eerste plaats wordt beloond: $10.000.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Hallo allemaal!

alvast bedankt!

RIvel

zozo cheat mag ook? en ook gene zin om heel de tijd toets in te drukken voor lopen of zwemmen?

cheat: ROCKETMAN

dat is jetpack cheat, maak er goede gebruik van, geloof me, gaaaaat veeeeeel snellerder dan zwemmen en lopen

Geplaatst:
Waar vind je een triathlon, lijkt me leuk :)

De triathlons wordt Beat the Cock! genoemd en vindt plaats bij Fisher's Lagoon en Santa Maria beach, op deze pagina is meer informatie te vinden: >Klik<

Hier nog een kaartje met de exacte locatie's van de Triathlons:

post-3181-1169412267_thumb.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...