Rivel Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Hallo allemaal! Hoe verhoog ik me'n uithodingsvermogen? (cheat mag ook)? Ik heb het nodig voor die triathlon! alvast bedankt! RIvel Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Wanneer je de paramedic-missions voltooid hebt, kan CJ oneindig sprinten, bedoel je dit? Reageren
Mesut Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Je moet zoveel mogelijk Rennen, want je stamina moet hoger, fietsen moet hoger verder... zou ik het niet weten Reageren
-eend- Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 dat kan, maar je kan ook naar de gym gaan en op de ''fiets'' of de lopendeband Reageren
Rivel Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 IK bedoelde eigenlijk conditie mijn spieren zijn al het hoogst en de fietsvaardigheid ook! liefs, Rivel Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Hallo allemaal!Hoe verhoog ik me'n uithodingsvermogen? (cheat mag ook)? Ik heb het nodig voor die triathlon! alvast bedankt! RIvel Stamina verhoog je door veel te lopen, zwemmen en fietsen (hmmm triathlon ) de gym kan ook helpen maar neem dan wel het loop- of fietstoestel, wat betreft de eerste 3 heb ik met zwemmen altijd sneller 'stamina' dan met lopen of fietsen, daarnaast kan je naast je 'stamina' ook je 'lung capacity' opvoeren tijdens 't zwemmen (duiken). succes Edit: @ hieronder: er zijn 2 triathlons, in het spel beter bekend als 'Beat the Cock', er hangt een reclame-poster in de Ganton Gym. Ze worden gehouden op het strand van Santa Maria Beach (naast de vuurtoren) en op het strand van Palomino Creek (naast de lege rolstoel). De triathlons kan je alleen in het weekend starten, controleer (niet in/op een voertuig) met L1 (PS2) welke dag v/d week het is, voor de PC met Tab dacht ik. Alleen de eerste plaats wordt beloond: $10.000. Bewerkt: 21 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
michaelfivez Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Waar vind je een triathlon, lijkt me leuk Reageren
SWYV Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Hallo allemaal!Hoe verhoog ik me'n uithodingsvermogen? (cheat mag ook)? Ik heb het nodig voor die triathlon! alvast bedankt! RIvel zozo cheat mag ook? en ook gene zin om heel de tijd toets in te drukken voor lopen of zwemmen? cheat: ROCKETMAN dat is jetpack cheat, maak er goede gebruik van, geloof me, gaaaaat veeeeeel snellerder dan zwemmen en lopen Reageren
Rivel Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Neen, maar het is voor de triahtlon op Santa maria beach lies, Rivel Reageren
Goliat Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Waar vind je een triathlon, lijkt me leuk De triathlons wordt Beat the Cock! genoemd en vindt plaats bij Fisher's Lagoon en Santa Maria beach, op deze pagina is meer informatie te vinden: >Klik< Hier nog een kaartje met de exacte locatie's van de Triathlons: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.