Jump to content

De codes


*misha*

Recommended Posts

Hallooww

Ik zoek de codes van gta liberty city stories

Ik weet niet waar ik ze kan vinden.. wil iemand de codes opsturen bedankt :klap:_O_

Als je even de zoekfunctie had gebruikt of gegoogled had je zo een heleboel code's of Cheats voor GTA Liberty City Stories gevonden en had je dus ook geen nieuw topic aan hoeven te maken. De Cheats van LCS staan allereerst natuurlijk op talloze GTA site's en natuurlijk ook op WikiGTA en wel hier. Veel plezier ermee!

LET OP: Sla niet op nadat je cheats hebt gebruikt. Sommige cheats kan je nooit meer ongedaan maken!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallooww

Ik zoek de codes van gta liberty city stories

Ik weet niet waar ik ze kan vinden.. wil iemand de codes opsturen bedankt :klap:_O_

Hier kun je de Button Cheats vinden. Deze voer je in door een bepaalde reeks knopjes achterelkaar in te drukken.

Er is ook een Cheat programma voor de PSP waarmee je vanalles kunt doen. Van het water level laten steigen tot een voertuig spawnen. Dit programma heet 'CheatDevice' en is te downloaden op 'MaxBot.com'.

Helaas werkt CheatDevice niet op een latere versies van GTA: Liberty City Stories. Deze versies zijn er namelijk tegen gepacht.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...